Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 15:46Jaha, var det inte långdistans + kreatin?
Jaha, var det inte långdistans + kreatin?
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 16:14Jacob, jag "köper" ditt argument med att man kan ligga kvar på samma träningsnivå och ändå bli lite starkare med kreatin och om man gör det så är ditt resonemang OK.
Jacob, jag "köper" ditt argument med att man kan ligga kvar på samma träningsnivå och ändå bli lite starkare med kreatin och om man gör det så är ditt resonemang OK.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 16:17David, så är det nog. Fast lockar inte 0,5% per vecka i fartökning lite? Det kanske funkar :). 0,5% i veckan i fem år ger ju dubbla farten.
David, så är det nog. Fast lockar inte 0,5% per vecka i fartökning lite? Det kanske funkar :). 0,5% i veckan i fem år ger ju dubbla farten.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 16:19Jag har cyklar som är snabbare än apostlahästarna.
Jag har cyklar som är snabbare än apostlahästarna.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 19:08Om man går upp i vikt (binder vatten) när man använder kreatin, hur långt innan en tävling bör man upphöra med intaget för att gå ner till sin naturliga kreatinnivå (=vikt)?
Om man går upp i vikt (binder vatten) när man använder kreatin, hur långt innan en tävling bör man upphöra med intaget för att gå ner till sin naturliga kreatinnivå (=vikt)?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 00:17Om kreatin verkligen skulle vara prestationshöjande borde det vara dopingklassat.
Och nu när det inte är dopingklassat, vad har du för moraliska aspekter på att råda folk att inta det, Jacob?
Om kreatin verkligen skulle vara prestationshöjande borde det vara dopingklassat.
Och nu när det inte är dopingklassat, vad har du för moraliska aspekter på att råda folk att inta det, Jacob?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 07:04Eftersom kroppen själv tillverkar kreatin så är det inte dopingklassat.
Eftersom kroppen själv tillverkar kreatin så är det inte dopingklassat.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 07:19"Eftersom kroppen själv tillverkar kreatin så är det inte dopingklassat. "
Kroppen tillverkar röda blodkroppar och testosteron också...
"Eftersom kroppen själv tillverkar kreatin så är det inte dopingklassat. "
Kroppen tillverkar röda blodkroppar och testosteron också...
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 08:03"Om kolhydrater verkligen skulle vara prestationshöjande borde det vara dopingklassat."
😉
"Om kolhydrater verkligen skulle vara prestationshöjande borde det vara dopingklassat."
😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 08:13Vad jag menar är att det kan vara svårt att sätta en nivå på kreatinhalten eftersom kroppen själv producerar. Att dopingklassa kreatin har diskuterats.
Vad jag menar är att det kan vara svårt att sätta en nivå på kreatinhalten eftersom kroppen själv producerar. Att dopingklassa kreatin har diskuterats.