Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anledningen till att jag inte kan springa mer än 10mil i veckan för tillfället är att min kropp inte tål springa mer. Benhinnor och framför allt muskelvävnad i allmänhet som inte klarar att följa med utvecklingsmässigt i samma takt som musklerna växer.

Oskar.
Kreatin är garanterat bra för vissa udda specifika ändamål,
men skall man lufsa länge så kommer man snabbare fram om
man låter bli att experimentera med tillskott.

Lev och speciellt ät som vanligt. Kanske lite mer bara.
När du nått ditt mål i an

K-G: Oskar är ju den som håller med dig till fullo som jag fattad.
Det är inte alltid lätt att ligga på rätt sida gränsen.
Nu i vinter har ju många drabbats av problem pga snömodden. Hjärta och muskler orkar driva kroppen men det ostabila underlagget pga

Många som styrketränar har ingen hjärna. För mycket biffig för lite hjärna.

Ruggiga överdrifter nu. När det gäller kreatin så handlar det om en extra 0,5 % i veckan ungefär. Om man får en överansträngd muskel så har man tränat fel, det har inget med kreatin att göra överhuvudtaget. Effekten från kreatin beror inte på att man kan

Jacob: Om du hänvisar till mitt svar tycker jag definitivt inte det var överdrifter och allra mins ruggiga överdrifter men det är svårt att avgöra på några personer vad som är kreatinets inverkan på musklerna och annat utan det man ser själv är mer hur my

Det underliga är att många löpare har skadeavbrott, med eller utan kreatintillkott.

David, lite så är det va?
Känner en del cyklister och deras skador är främst pga att de envisas at cykla ute under vinterhalvåret på isiga grusvägar och cykeln bestämmer sig för att vippa eller bilen bakom bestämmer sig för att inte se cyklisten i mörkre

Vad är hönan eller ägget? Jag har svårt att tro på att långdistanslöpare skulle ha någon nytta av kreatin med tanke på hur deras träning ser ut.

"Själv tillhär jag ju den typen som hellre tränar på 98% istället för chansar på 100,5 % efterom jag tror att man i längden tjänar på det men det är förståss inte rätt väg för alla"

Det jag påpekade var ju att du kan ligga kvar och köra på 98 % och ändå