Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 18:01Det får han inte. Kroppen tillverkar till större delen sitt eget. 🙂
Det får han inte. Kroppen tillverkar till större delen sitt eget. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 18:12Anders L
...och vart tog "alltid fem färger på tallriken" vägen 🙂
Anders L
...och vart tog "alltid fem färger på tallriken" vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:34Edit: Dubbelpost
Edit: Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:38Mikael -> Det där inlägget som Jonas länkade till är skrivet av mig. På det forumet finns det dessutom massor av direkt reklam för skitprodukter. Hur kommer det sig att informationen dög denna gången?
Stefan -> Det beror på hur man definerar till stora d
Mikael -> Det där inlägget som Jonas länkade till är skrivet av mig. På det forumet finns det dessutom massor av direkt reklam för skitprodukter. Hur kommer det sig att informationen dög denna gången?
Stefan -> Det beror på hur man definerar till stora d
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:10Jacob: Därav rekommenderat för en vegan/vegetarian att äta kreatintillskott, om och bara om, man är väldigt fysiskt aktiv?
Syftet är även endast att optimera sin träning och återhämtning för en billig peng. Man bör ju klara sig bra utan extra kreatin i v
Jacob: Därav rekommenderat för en vegan/vegetarian att äta kreatintillskott, om och bara om, man är väldigt fysiskt aktiv?
Syftet är även endast att optimera sin träning och återhämtning för en billig peng. Man bör ju klara sig bra utan extra kreatin i v
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:32Jacob, jag tackade bara för svaret, inte för innehållet i länken. På det här forumet får den som vill vara artig.
Jacob, jag tackade bara för svaret, inte för innehållet i länken. På det här forumet får den som vill vara artig.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:07Handen upp om det är någon som tror att människan är bra skapt som den är och att det är intressant hur folk kan tjäna/spendera pengar på plasebo. Nej skaffa er ett fadderbarn istället. Risk för påhopp men det skiter jag i 🙂 Jag är trött på ohållbara te
Handen upp om det är någon som tror att människan är bra skapt som den är och att det är intressant hur folk kan tjäna/spendera pengar på plasebo. Nej skaffa er ett fadderbarn istället. Risk för påhopp men det skiter jag i 🙂 Jag är trött på ohållbara te
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:19Oscar:
Placebo är också en effekt.Om jag går till gymmet och vet att jag har förberett mig optimalt med kreatin, EAA och PWO så kommer jag prestera bättre. Hur mycket av det som kommer från pulvret och vad som kommer från placebo spelar egentligen ing
Oscar:
Placebo är också en effekt.
Om jag går till gymmet och vet att jag har förberett mig optimalt med kreatin, EAA och PWO så kommer jag prestera bättre. Hur mycket av det som kommer från pulvret och vad som kommer från placebo spelar egentligen ing
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:51Stefan -> De behöver inte äta kreatin ändå. Men det är mycket möjligt att vegetarianer och veganer skulle märka av en större effekt om det tog kreatin. Det finns flera artiklar som spekulerat kring det men jag har aldrig sett någon som verkligen visat på
Stefan -> De behöver inte äta kreatin ändå. Men det är mycket möjligt att vegetarianer och veganer skulle märka av en större effekt om det tog kreatin. Det finns flera artiklar som spekulerat kring det men jag har aldrig sett någon som verkligen visat på
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:57Det jag ville få ut av mitt inlägg är att människas kropp är riktigt smart och att tillvänjningen till saker sker riktigt snabbt. Och som jag sa innan så är oftast den primära tröttheten i muskler inte relevant för att kunna träna hårdare och mer. Utan de
Det jag ville få ut av mitt inlägg är att människas kropp är riktigt smart och att tillvänjningen till saker sker riktigt snabbt. Och som jag sa innan så är oftast den primära tröttheten i muskler inte relevant för att kunna träna hårdare och mer. Utan de