Quote from j sollerman on 24 June 2008, 14:21beror som sagt på hur fort du tar dig fram.
beror som sagt på hur fort du tar dig fram.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 14:23Jag tycker att det är trivsamt att ligga på nivån låtsasjoggare.
Jag tycker att det är trivsamt att ligga på nivån låtsasjoggare.
Quote from j sollerman on 24 June 2008, 14:27De är något i min stil.
De är något i min stil.
Quote from Catharina Brattlin on 24 June 2008, 14:28Kalle, man ska vara klädd i rosa plyschdress när man kutar. DÅ är man löpare!
Kalle, man ska vara klädd i rosa plyschdress när man kutar. DÅ är man löpare!
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 14:31He, friidrotten får ha sina definitioner, men för mig är 3 och 5 km inte långdistans.
Allt mellan 10-42 är långdistans för mig. Sen är det ultralångt. 🙂
He, friidrotten får ha sina definitioner, men för mig är 3 och 5 km inte långdistans.
Allt mellan 10-42 är långdistans för mig. Sen är det ultralångt. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 24 June 2008, 14:38>Kalle, man ska vara klädd i rosa plyschdress när man kutar. DÅ är man löpare!
Nä, nä... Det är ju definitionen på joggare. Trodde vi hade kommit fram till det för länge sen 😉
>Kalle, man ska vara klädd i rosa plyschdress när man kutar. DÅ är man löpare!
Nä, nä... Det är ju definitionen på joggare. Trodde vi hade kommit fram till det för länge sen 😉
Quote from Catharina Brattlin on 24 June 2008, 14:46Visst f-n!!
Ja, då är man ju löpare då...äger ingen rosa plyschdress! 🙂
Visst f-n!!
Ja, då är man ju löpare då...äger ingen rosa plyschdress! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 14:51Kalle: Det finns ingen definierad hastighet när löpning övergår i gång, eller tvärtom.
"Gång är en följd av steg så tagna att gångaren har kontakt med marken, så att ingen (för det mänskliga ögat) synbar förlust av markkontakten uppträder.
Det frampendla
Kalle: Det finns ingen definierad hastighet när löpning övergår i gång, eller tvärtom.
"Gång är en följd av steg så tagna att gångaren har kontakt med marken, så att ingen (för det mänskliga ögat) synbar förlust av markkontakten uppträder.
Det frampendla
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:23Jag håller med Jonas 10-42 km
Jag håller med Jonas 10-42 km
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 15:3542,195 km menar ni väl... (H)
42,195 km menar ni väl... (H)