Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:55Fniss.
En prinsessa snorar aldrig offentligt.
Men...
Hostar o spottar och harklar när
löpningen är på kvällen, eller extra jobbig, räknas det då?Har aldrig heller ägt en rosa plyschdress.
(t+)
Fniss.
En prinsessa snorar aldrig offentligt.
Men...
Hostar o spottar och harklar när
löpningen är på kvällen, eller extra jobbig, räknas det då?
Har aldrig heller ägt en rosa plyschdress.
(t+)
Quote from Catharina Brattlin on 24 June 2008, 20:58Prinsessan, alla kroppsliga sekretioner räknas! 🙂
Prinsessan, alla kroppsliga sekretioner räknas! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:05Hrm.
Hur svarar på det här...
Skratt.
Hrm.
Hur svarar på det här...
Skratt.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:13utan snor, ingen ansträninging...
utan snor, ingen ansträninging...
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:23Snor, svett och tårar.
Snor, svett och tårar.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:27Så det är alltså inte bara jag som harklar och spottar konstant första halvan av löprundan? Verkar som om mina flimmerhår får ett chockuppvaknande när jag börjar flåsa igång... 🙂
Så det är alltså inte bara jag som harklar och spottar konstant första halvan av löprundan? Verkar som om mina flimmerhår får ett chockuppvaknande när jag börjar flåsa igång... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:39för att vara seriös,
du har inte kollat om du har astma?
eller allergi?
det har jag, båda.
och det fungerar mkt bättre om jag tar medicinen som
doktorn ordinerat.
varje dag, samma tid...
ler
för att vara seriös,
du har inte kollat om du har astma?
eller allergi?
det har jag, båda.
och det fungerar mkt bättre om jag tar medicinen som
doktorn ordinerat.
varje dag, samma tid...
ler
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:52Diskussionen börjar hamna en bit från den ursprungliga frågan.... :-). Med alla de kloka inlägg som hitills noterats tycker jag att Per och Jonas synpunkter ligger nära min egen uppfattning, dvs;
Vid löpning har man, till skillnad mot gång, båda fötterna
Diskussionen börjar hamna en bit från den ursprungliga frågan.... :-). Med alla de kloka inlägg som hitills noterats tycker jag att Per och Jonas synpunkter ligger nära min egen uppfattning, dvs;
Vid löpning har man, till skillnad mot gång, båda fötterna
Quote from Francesco Maria Di Campli on 24 June 2008, 21:55Låter logiskt. Jag är alltså långdistanslöpare!!! *heja heja hepp hepp hepp*
*garvar*Rosa kläder har jag nog aldrig joggat i - jo 98 hade jag ett par knallrosa aerobicsbyxor som var assköna att springa i. Sorry får ta tillbaka det jag skrev först. 😉
Låter logiskt. Jag är alltså långdistanslöpare!!! *heja heja hepp hepp hepp*
*garvar*
Rosa kläder har jag nog aldrig joggat i - jo 98 hade jag ett par knallrosa aerobicsbyxor som var assköna att springa i. Sorry får ta tillbaka det jag skrev först. 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 21:59Jag kanske ska ta bort det där med plysch, oavsett material så är rosa okey...:D
Jag kanske ska ta bort det där med plysch, oavsett material så är rosa okey...:D