Quote from Francesco Maria Di Campli on 24 June 2008, 22:02Hahaha! Det var ju skönt att höra (läsa)!
🙂
Hahaha! Det var ju skönt att höra (läsa)!
🙂
Quote from Lotta Lindström on 24 June 2008, 22:40>Vid löpning har man, till skillnad mot gång, båda fötterna regelbundet ovan marken
Jag har mina fötter regelbundet ovan marken även när jag går... 😉
>Vid löpning har man, till skillnad mot gång, båda fötterna regelbundet ovan marken
Jag har mina fötter regelbundet ovan marken även när jag går... 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:40Två fötter utan markkontakt ... eller ngt.
men alltid ovan markytan om det går (det var det där med myrlöpning).
Två fötter utan markkontakt ... eller ngt.
men alltid ovan markytan om det går (det var det där med myrlöpning).
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:25Tack för alla kloka svar.
Senast efter 31 augusti
(där jag kommer att springa en extra meter, ler)
kan jag således kalla mig långdistanslöpare!
Tack för alla kloka svar.
Senast efter 31 augusti
(där jag kommer att springa en extra meter, ler)
kan jag således kalla mig långdistanslöpare!
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:37Jag har bloggat om att jag äntligen har blivit en person som kan springa långt, förra sommaren. Då började jag springa långdistans enligt mig själv och det var sträckor uppemot 20 km.
Jag har bloggat om att jag äntligen har blivit en person som kan springa långt, förra sommaren. Då började jag springa långdistans enligt mig själv och det var sträckor uppemot 20 km.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:19Hur långt är ett snöre?
Hur långt är ett snöre?
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:25Dubbelt så långt som från mitten till änden.
Dubbelt så långt som från mitten till änden.
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 13:31Jag läste om ett påstående på jogg.se att 95 % av Sveriges befolkning inte klarar att löpa/jogga 5 km i ett sträck...vet inte om det stämmer...men därför anser jag att allt över 5 km är långdistans. 😉
Jag läste om ett påstående på jogg.se att 95 % av Sveriges befolkning inte klarar att löpa/jogga 5 km i ett sträck...vet inte om det stämmer...men därför anser jag att allt över 5 km är långdistans. 😉
Quote from Lotta Lindström on 25 June 2008, 13:33Jag tillhör alltså den lilla "eliten" på 5% 😀
Jag tillhör alltså den lilla "eliten" på 5% 😀
Quote from Jan Lundquist on 25 June 2008, 13:35Och jag kom med i elitgruppen alldeles för några månader sedan 🙂
Och jag kom med i elitgruppen alldeles för några månader sedan 🙂