Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:07Precis, ALLA kan springa 5 km, det är bara en fråga om motivation! (piska eller morot)
Precis, ALLA kan springa 5 km, det är bara en fråga om motivation! (piska eller morot)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:20"ALLA kan springa 5 km"
Naturligtvis inte sant. Det finns gott om omständigheter, fysiska tillstånd och sjukdomar som medför att ALLA inte kan springa 5 km.
"ALLA kan springa 5 km"
Naturligtvis inte sant. Det finns gott om omständigheter, fysiska tillstånd och sjukdomar som medför att ALLA inte kan springa 5 km.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:51Nej, jag tror verkligen inte att ALLA kan springa 5 km. För mig tog det länge att komma så långt att jag kunde det. Olika människor har olika förutsättning.
Nej, jag tror verkligen inte att ALLA kan springa 5 km. För mig tog det länge att komma så långt att jag kunde det. Olika människor har olika förutsättning.
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 17:00Det är lite "navelskåderi" att tro att ALLA är likadana som en själv, och att ALLA klarar det man själv klarar, tycker jag. Människor har olika förutsättningar till fysiska aktiviteter.
Jag är ytterst ödmjuk inför bedriften att klara att springa en hal
Det är lite "navelskåderi" att tro att ALLA är likadana som en själv, och att ALLA klarar det man själv klarar, tycker jag. Människor har olika förutsättningar till fysiska aktiviteter.
Jag är ytterst ödmjuk inför bedriften att klara att springa en hal
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:11Sitter o nästan morrar här...
Nej ALLA kan inte springa 5 km.
Inte i ett sträck i alla fall.
Jag kan det inte.
Än.
Men jobbar på det.
Och hoppas att jag ska vinna över kroppen.Morr!
Sitter o nästan morrar här...
Nej ALLA kan inte springa 5 km.
Inte i ett sträck i alla fall.
Jag kan det inte.
Än.
Men jobbar på det.
Och hoppas att jag ska vinna över kroppen.
Morr!
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 17:14Precis, prinsessan. Det är PRECIS det jag vill hävda här...även om vissa inte håller med!
Det behöver inte betyda att man är i dålig form. För mig betyder det att man inte har tränat löpning tillräckligt länge för att klara det. Men, håller man på ett t
Precis, prinsessan. Det är PRECIS det jag vill hävda här...även om vissa inte håller med!
Det behöver inte betyda att man är i dålig form. För mig betyder det att man inte har tränat löpning tillräckligt länge för att klara det. Men, håller man på ett t
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:15Förlåt att jag var dryg!
Min tanke var att alla kan springa längre än de tror i fall av extrem nöd, t.ex om man blir jagad av en (långsam) tiger eller nått...Sedan vet jag att alla inte självmant kan tvinga sig att springa 5 km... men givet rätt motiva
Förlåt att jag var dryg!
Min tanke var att alla kan springa längre än de tror i fall av extrem nöd, t.ex om man blir jagad av en (långsam) tiger eller nått...
Sedan vet jag att alla inte självmant kan tvinga sig att springa 5 km... men givet rätt motiva
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:16Du ska absolut inte känna dig dålig Pia. För mig tog det länge att klara av att springa EN kilometer. Nu kan jag ge mig ut och springa 20 km utan att oroa mig för om jag ska orka eller inte, 10 km är bara en snabbrunda. Nu för tiden.
Men jag har kämpat
Du ska absolut inte känna dig dålig Pia. För mig tog det länge att klara av att springa EN kilometer. Nu kan jag ge mig ut och springa 20 km utan att oroa mig för om jag ska orka eller inte, 10 km är bara en snabbrunda. Nu för tiden.
Men jag har kämpat
Quote from Lotta Lindström on 25 June 2008, 17:24>t.ex om man blir jagad av en (långsam) tiger eller nått...
Kan se det framför mig. Tigern som stannar upp mitt i språnget då det tilltänkta bytesdjuret/människan säger: "Nej, lilla tiger nu får du sakta ner för jag är inte så snabb..." 😀
>t.ex om man blir jagad av en (långsam) tiger eller nått...
Kan se det framför mig. Tigern som stannar upp mitt i språnget då det tilltänkta bytesdjuret/människan säger: "Nej, lilla tiger nu får du sakta ner för jag är inte så snabb..." 😀
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 17:27Man kanske kan fråga tigern om man kan ta gå paus en stund. För att man inte brukar ta gå paus vid säg, 2 km.
Man kanske kan fråga tigern om man kan ta gå paus en stund. För att man inte brukar ta gå paus vid säg, 2 km.