Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:36hell yea! klart jag är med. ikväll kan vi stå så länge vi orkar så har vi det som utgångspunkt...kanske bäst att starta en egen tråd för det...
Edit: Jag gör det under "prat"
hell yea! klart jag är med. ikväll kan vi stå så länge vi orkar så har vi det som utgångspunkt...kanske bäst att starta en egen tråd för det...
Edit: Jag gör det under "prat"
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:39Härligt! 🙂
Härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:19Jag tror att alla kan springa/lufsa 5 km (om det inte finns medicinska skäl). Men att vissa ändå inte klarar av det tror jag sitter i huvudet. De har en mental spärr mot löpning.
Jag såg en kille på gymmet. Han kunde inte köra en benböj ens utan vikter i
Jag tror att alla kan springa/lufsa 5 km (om det inte finns medicinska skäl). Men att vissa ändå inte klarar av det tror jag sitter i huvudet. De har en mental spärr mot löpning.
Jag såg en kille på gymmet. Han kunde inte köra en benböj ens utan vikter i
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 12:00"Hulk-effekten" finns ju alltid, "med rätt motivation" har folk gjort en del; exempel en kvinna med flera skotthål genom kroppen som sprang från sin by till nästa i Karelen någonstans och därmed varnade dem för pågående överfall, eller den berömde förste
"Hulk-effekten" finns ju alltid, "med rätt motivation" har folk gjort en del; exempel en kvinna med flera skotthål genom kroppen som sprang från sin by till nästa i Karelen någonstans och därmed varnade dem för pågående överfall, eller den berömde förste
Quote from j sollerman on 26 June 2008, 12:07klarar jag att hasa mig fram 5 km så klarar nog dom flesta de. Sen beror de ju på var man drar gränsen för att jogga 5 km utan stopp..
klarar jag att hasa mig fram 5 km så klarar nog dom flesta de. Sen beror de ju på var man drar gränsen för att jogga 5 km utan stopp..
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:11Förra sommaren hade jag och en kille en diskussion om det här.
Det var ungefär som så att han tyckte att jag borde kunna springa fortare än jag gjorde, med all den träning jag la ner och att han säkert kunde springa lika snabbt som mig, eller fortare fa
Förra sommaren hade jag och en kille en diskussion om det här.
Det var ungefär som så att han tyckte att jag borde kunna springa fortare än jag gjorde, med all den träning jag la ner och att han säkert kunde springa lika snabbt som mig, eller fortare fa
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:38Fast ditt exempel tror jag handlar om olika fysiska förutsättningar. Vissa har väldigt lätt för sig, andra får kämpa mycket hårdare för att uppnå samma resultat.
En vän till mig började springa för första gången någonsin i feb. Han har tränat sporadiskt
Fast ditt exempel tror jag handlar om olika fysiska förutsättningar. Vissa har väldigt lätt för sig, andra får kämpa mycket hårdare för att uppnå samma resultat.
En vän till mig började springa för första gången någonsin i feb. Han har tränat sporadiskt
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 14:06Ja, man har olika fysikaliska förutsättningar. Han som jag tävlade mot sprang 5 km på 25 min om jag inte minns fel.
Men den mentala biten spelar nog också roll, tror jag. Springer man en sträcka, t.ex. 5 km och vet att det är bara den här gången jag gör
Ja, man har olika fysikaliska förutsättningar. Han som jag tävlade mot sprang 5 km på 25 min om jag inte minns fel.
Men den mentala biten spelar nog också roll, tror jag. Springer man en sträcka, t.ex. 5 km och vet att det är bara den här gången jag gör
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 14:09Det är väldigt lätt att bli lite bekväm efter ett tag. Suck.
Det är väldigt lätt att bli lite bekväm efter ett tag. Suck.