Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:36Hoppsan!
ruggigt.
Hoppsan!
ruggigt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:40oj då 5 % är ju inte mycket. de vill säga ca 450 000 människor. eller säg 500 000.
Jag hoppas att de är fel - de är skrämmande.
oj då 5 % är ju inte mycket. de vill säga ca 450 000 människor. eller säg 500 000.
Jag hoppas att de är fel - de är skrämmande.
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 13:45Det tycker iofs inte jag. Många fler än vi tror är säkert blixterduktiga på andra idrotter, minst lika konditons-och styrkekrävande som löpning är. Således har man inte tränat just löpning, och kan därmed kanske inte vara lika "duktig". Man blir bra på de
Det tycker iofs inte jag. Många fler än vi tror är säkert blixterduktiga på andra idrotter, minst lika konditons-och styrkekrävande som löpning är. Således har man inte tränat just löpning, och kan därmed kanske inte vara lika "duktig". Man blir bra på de
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:55Du har helt rätt Sylvia, kommer du ihåg mer exakt var du läste de? Om de inte är allt för bökigt att hitta igen.
Du har helt rätt Sylvia, kommer du ihåg mer exakt var du läste de? Om de inte är allt för bökigt att hitta igen.
Quote from Catharina Brattlin on 25 June 2008, 14:01Shit, jag ljög (#). 90 % ska det vara såg jag nu här:
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=1134&searchstr=Sträck%20på%20er
(Jag får väl inget skit nu för att jag hänvisar till ett annat träningsforum??)
Shit, jag ljög (#). 90 % ska det vara såg jag nu här:
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=1134&searchstr=Sträck%20på%20er
(Jag får väl inget skit nu för att jag hänvisar till ett annat träningsforum??)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:05Jo att en del inte håller för det, men även annan träning kan ha bieffekten att man skulle klara 5 km löpning.
Men en mer intressant fråga är kanske:
Hur många klarar att springa 5 km eller _motsvarande_? ( t ex gympa/aerobics/innebandy ... 30-35 minuter
Jo att en del inte håller för det, men även annan träning kan ha bieffekten att man skulle klara 5 km löpning.
Men en mer intressant fråga är kanske:
Hur många klarar att springa 5 km eller _motsvarande_? ( t ex gympa/aerobics/innebandy ... 30-35 minuter
Quote from Bjarne Lewin on 25 June 2008, 14:07Någre "eller" mellan linglings frågor så blir det klockrent 🙂
Någre "eller" mellan linglings frågor så blir det klockrent 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:43Räknar man bort skador och sjukdomar så låter det ändå som extremt få.
Jag är sjukt otränad och dessutom överviktig och med riktigt risiga knän.
Jag skulle klara att jogga 5 km, simma 1000 m och gå en mil.
Är folk i allmänhet i så dålig form att de in
Räknar man bort skador och sjukdomar så låter det ändå som extremt få.
Jag är sjukt otränad och dessutom överviktig och med riktigt risiga knän.
Jag skulle klara att jogga 5 km, simma 1000 m och gå en mil.
Är folk i allmänhet i så dålig form att de in
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:59ska vi jämföra med rullstolsbundna idrottare. Hur många fixar att rulla 1 mil i riktigt hög fart, i "deras" hastighet?
Inte jag!
Huvva vad de går undan - jag beundrar dem!
ska vi jämföra med rullstolsbundna idrottare. Hur många fixar att rulla 1 mil i riktigt hög fart, i "deras" hastighet?
Inte jag!
Huvva vad de går undan - jag beundrar dem!
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:04Det är nog många fler som klarar att springa 5 km. Det är bara det att de flesta inte "orkar" eller är rädda för att bli trötta. Det har med inställning och motivation att göra.
Det är nog många fler som klarar att springa 5 km. Det är bara det att de flesta inte "orkar" eller är rädda för att bli trötta. Det har med inställning och motivation att göra.