Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 14:55@Illbatting
Nog för att vi är nära finland/ryssland, men riktigt så lågt behöver man inte sjunka 😉
@Illbatting
Nog för att vi är nära finland/ryssland, men riktigt så lågt behöver man inte sjunka 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 15:42Jag brukar ha jackan utanpå ryggan så då fryser inte slangen.
Jag brukar ha jackan utanpå ryggan så då fryser inte slangen.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 22:10Illbatting blev före_Var inne på samma tankegångar, slå två flugor i en smäll, fixa det flytande, och bli lite gladare på köpet.
Illbatting blev före_Var inne på samma tankegångar, slå två flugor i en smäll, fixa det flytande, och bli lite gladare på köpet.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 22:54Vodka kanske är något att tänka på...själv brukar jag blåsa i slangen så drickan åker in i ryggan. Det har funkat bra. Enda nackdelen är att det skvalpar lite när det är luft i blåsan.
Vodka kanske är något att tänka på...själv brukar jag blåsa i slangen så drickan åker in i ryggan. Det har funkat bra. Enda nackdelen är att det skvalpar lite när det är luft i blåsan.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 23:02Med hänvisning till en mycket bra bok som heter Träna din kondition, utgivare SISU idrottsböcker, finns det mesta att läsa i mycket utförliga kommetarer och undersökningar hur det förhåller sig. Där står om vätska att en idrottare kan lära sig att dricka
Med hänvisning till en mycket bra bok som heter Träna din kondition, utgivare SISU idrottsböcker, finns det mesta att läsa i mycket utförliga kommetarer och undersökningar hur det förhåller sig. Där står om vätska att en idrottare kan lära sig att dricka
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:04Bertil:
"själv brukar jag blåsa i slangen så drickan åker in i ryggan"Som du skriver så blåser man då in luft i själva vattenbehållaren.
Det räcker med att bara öppna ventilen under några sekunder och låta naturlagarna sköra resten. Vattennivån i slange
Bertil:
"själv brukar jag blåsa i slangen så drickan åker in i ryggan"
Som du skriver så blåser man då in luft i själva vattenbehållaren.
Det räcker med att bara öppna ventilen under några sekunder och låta naturlagarna sköra resten. Vattennivån i slange
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:23För att återgå till ursprungsfrågan.
Det räcker med att bara öppna ventilen under några sekunder och låta naturlagarna sk
För att återgå till ursprungsfrågan.
Det räcker med att bara öppna ventilen under några sekunder och låta naturlagarna sk
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:41Tor & P .:
Vid närmare eftertanke gör jag nog redan som ni säger 😉
dock brukar jag blåsa lite för att få rent i själva munstycket, det är där det fryser till.
Tor & P .:
Vid närmare eftertanke gör jag nog redan som ni säger 😉
dock brukar jag blåsa lite för att få rent i själva munstycket, det är där det fryser till.