Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:28Känner igen det där från högstadiets friidrottstävlingar. Jag var bland de sämsta på 60 meter men på 800m var jag plötsligt bland de bästa.
Känner igen det där från högstadiets friidrottstävlingar. Jag var bland de sämsta på 60 meter men på 800m var jag plötsligt bland de bästa.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:30Äh, tyst med er! Ni försöker bara lura mig till att bli Ultralöpare (med tanke på hur apkass och absolut sämst jag alltid varit på 100m och hur långsam jag fortfarande är på milen...). (H)
Äh, tyst med er! Ni försöker bara lura mig till att bli Ultralöpare (med tanke på hur apkass och absolut sämst jag alltid varit på 100m och hur långsam jag fortfarande är på milen...). (H)
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:54Högstadiets friidrottstävlingar: näst sist på 400 m men 1:a på 800..
Högstadiets friidrottstävlingar: näst sist på 400 m men 1:a på 800..
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 18:09Också jag var alltid sist på 100 m i skolan. Minns inte att vi öht sprang längre då, men då hade jag aldrig ställt upp på det. Började springa senare och är numera närmare 30 än 20 (dvs 43 år) och är en sådan där som är segare än jag är snabb.
Markus anal
Också jag var alltid sist på 100 m i skolan. Minns inte att vi öht sprang längre då, men då hade jag aldrig ställt upp på det. Började springa senare och är numera närmare 30 än 20 (dvs 43 år) och är en sådan där som är segare än jag är snabb.
Markus anal