Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 10:46"Problemet" CS är att det tar bara lite längre tid innan vi klår dom. Deras kurvor pekar neråt & våra pekar uppåt, slutresultatet är oundvikligt! Vi har väl inte bråttom till nåt, lr hur 😉
"Problemet" CS är att det tar bara lite längre tid innan vi klår dom. Deras kurvor pekar neråt & våra pekar uppåt, slutresultatet är oundvikligt! Vi har väl inte bråttom till nåt, lr hur 😉
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 11:01Hmm, vilka vi pratar du om? Mina kurvor pekar i bästa fall rakt fram (om man inte tar allt för gamla resultat) och dessutom är jag snart inte "vi" utan "dom" 🙂
Hmm, vilka vi pratar du om? Mina kurvor pekar i bästa fall rakt fram (om man inte tar allt för gamla resultat) och dessutom är jag snart inte "vi" utan "dom" 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 12:42Du behöver bara hålla dina formkurvor så ska du se att du kommer avancera riktigt fint i resultatlistorna 😉
Du behöver bara hålla dina formkurvor så ska du se att du kommer avancera riktigt fint i resultatlistorna 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 19:15Markus - när man beskriver vad man menar så tydligt som du gjorde i ditt första inlägg har jag mycket svårt att förstå att någon skulle kunna känna sig kränkt!
Om någon däremot "råkar" 😉 haspla ur sig något i stil med "Äsch, 50 minuter - det kan väl vem
Markus - när man beskriver vad man menar så tydligt som du gjorde i ditt första inlägg har jag mycket svårt att förstå att någon skulle kunna känna sig kränkt!
Om någon däremot "råkar" 😉 haspla ur sig något i stil med "Äsch, 50 minuter - det kan väl vem
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 19:24Ett till litet inlägg i denna intressanta tråd. Jag tycker också att starten Markus inledde med var bra och många andra har också skrivit mycket bra saker. Speciellt IngMarie som skrev som jag kunde gjort själv. Långsam osv... Själv är jag närmare 50 än 4
Ett till litet inlägg i denna intressanta tråd. Jag tycker också att starten Markus inledde med var bra och många andra har också skrivit mycket bra saker. Speciellt IngMarie som skrev som jag kunde gjort själv. Långsam osv... Själv är jag närmare 50 än 4
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 08:46Jag förstår inte riktigt denna diskussion. Kanske har jag missat nåt.
Att man har olika medfödda genetiska förutsättningar men att man kan förbättra sig en del genom träning är väl inget konstigt? Tilläggas kan väl att den mentala inställningen också är
Jag förstår inte riktigt denna diskussion. Kanske har jag missat nåt.
Att man har olika medfödda genetiska förutsättningar men att man kan förbättra sig en del genom träning är väl inget konstigt? Tilläggas kan väl att den mentala inställningen också är
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 09:09He he, håller med dig Per 🙂
He he, håller med dig Per 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:35Ja, det är ett elände när man som jag har fått gener som gör att jag är snabb på alla distanser under 20 meter.
Ja, det är ett elände när man som jag har fått gener som gör att jag är snabb på alla distanser under 20 meter.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 21:09Ja gener, muskelfibrer med mera, gör att resultat och träningsmängd sällan går hand i hand, bäst märker man det som duktig långlöpare om man provar att ge järnet på 100 m, eller tvärtom är supersnabb och försöker träna för marathon. Men skit samma, dom fl
Ja gener, muskelfibrer med mera, gör att resultat och träningsmängd sällan går hand i hand, bäst märker man det som duktig långlöpare om man provar att ge järnet på 100 m, eller tvärtom är supersnabb och försöker träna för marathon. Men skit samma, dom fl
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 16:34För några år sen körde kompisgänget 7-kamp på en sensexa (INNAN vi söp ner oss...) och det visade ganska tydligt läget. Jag var den ende löpardåren, även om flera andra tränar mycket. 100m häck var jag tvärsist på - en av de andra lyckades ramla över en h
För några år sen körde kompisgänget 7-kamp på en sensexa (INNAN vi söp ner oss...) och det visade ganska tydligt läget. Jag var den ende löpardåren, även om flera andra tränar mycket. 100m häck var jag tvärsist på - en av de andra lyckades ramla över en h