Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 14:36Haha... 🙂
Sen är det väl också samma sak här som det Mackan påpekade i sitt blogginlägg nyligen ang. att han bara fått positiv respons på din fråga "om han skulle skriva en bok eller ej".
De som inte gillat mitt/mina inlägg/diskussionen har väl helt
Haha... 🙂
Sen är det väl också samma sak här som det Mackan påpekade i sitt blogginlägg nyligen ang. att han bara fått positiv respons på din fråga "om han skulle skriva en bok eller ej".
De som inte gillat mitt/mina inlägg/diskussionen har väl helt
Quote from Jonny Persson on 21 November 2010, 14:55Man kan framföra samma budskap på olika sätt och få väldigt olika respons. Men det är alltid någon som blir kränkt så oroa dig inte för det du T-N. 🙂
Man kan framföra samma budskap på olika sätt och få väldigt olika respons. Men det är alltid någon som blir kränkt så oroa dig inte för det du T-N. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:42Alla kan inte bli lika bra med samma träning, det är ju bara att konstatera, kroppen svarar olika på träningen, gener, muskelfibrer, kroppsbyggnad, ålder med mera påverkar resultatet, hur lätt vi drabbas utav skador avgör ju också hur hårt vi kan träna, m
Alla kan inte bli lika bra med samma träning, det är ju bara att konstatera, kroppen svarar olika på träningen, gener, muskelfibrer, kroppsbyggnad, ålder med mera påverkar resultatet, hur lätt vi drabbas utav skador avgör ju också hur hårt vi kan träna, m
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:53Conny, bra kommentar. Håller med. Har samma problem jag med på 10 km. Jag kör nästan ingen träning alls i de höga pulszonerna, vilket resulterar i att jag aldrig blir riktigt snabb på kortare distans.
Conny, bra kommentar. Håller med. Har samma problem jag med på 10 km. Jag kör nästan ingen träning alls i de höga pulszonerna, vilket resulterar i att jag aldrig blir riktigt snabb på kortare distans.
Quote from Fredric Lagerström on 21 November 2010, 16:16Ett sätt att få upp farten kan ju vara att ha lite för tid. Så tror jag mina lunchrundor kan fungera på mej. Vill jag hinna runt får jag helt enkelt springa på lite fortare. Anna var lite inne på det här tankegångarna ovan tror jag.
Får man in bra lunch
Ett sätt att få upp farten kan ju vara att ha lite för tid. Så tror jag mina lunchrundor kan fungera på mej. Vill jag hinna runt får jag helt enkelt springa på lite fortare. Anna var lite inne på det här tankegångarna ovan tror jag.
Får man in bra lunch
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 17:54Just löpning är ganska lurigt eftersom det inte bara handlar om förmågan att höja konditionsnivån, utan mycket också vilket skick leder, skelett och senor är i. Om man har svaga punkter som gör att man lätt blir skadad, redan vid ytterst måttliga intensit
Just löpning är ganska lurigt eftersom det inte bara handlar om förmågan att höja konditionsnivån, utan mycket också vilket skick leder, skelett och senor är i. Om man har svaga punkter som gör att man lätt blir skadad, redan vid ytterst måttliga intensit
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:00Tja...." långsam trots ambitiös träning"....lider du av detta????
Jag är långsam ...och blir långsammare för varje år som går...HURRA..??!
Du är ung å vill bli snabbare....till vilket pris???
Gör som när du är på ICA Tallen i Månkarbo....jämför priset dvs
Tja...." långsam trots ambitiös träning"....lider du av detta????
Jag är långsam ...och blir långsammare för varje år som går...HURRA..??!
Du är ung å vill bli snabbare....till vilket pris???
Gör som när du är på ICA Tallen i Månkarbo....jämför priset dvs
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2010, 20:12Tack för ett bra inlägg Markus! 🙂
Jag tillhör de långsammas skara, men är realist och inser att, börjar jag springa vid 37 års ålder har jag en begränsad utvecklingspotential. Be mig köra 6 gruppträningspass á en timme på raken - inga problem. Men spri
Tack för ett bra inlägg Markus! 🙂
Jag tillhör de långsammas skara, men är realist och inser att, börjar jag springa vid 37 års ålder har jag en begränsad utvecklingspotential. Be mig köra 6 gruppträningspass á en timme på raken - inga problem. Men spri
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:12Att få medhåll är förstås alltid trevligt, men det är kanske inte så jättesvårt att få det i denna fråga, av andra snabba löpare som tränar mycket. Därför glädjer det mig förstås extra att även flera inom kategori "långsamma som tränar mindre (löpning)" t
Att få medhåll är förstås alltid trevligt, men det är kanske inte så jättesvårt att få det i denna fråga, av andra snabba löpare som tränar mycket. Därför glädjer det mig förstås extra att även flera inom kategori "långsamma som tränar mindre (löpning)" t
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2010, 21:21Ännu ett klockrent inlägg! 🙂
Visst är jag medveten om att mer (löp)träning säkert hade fått ner snitthastigheten en bit för mig också. Vilket det har gjort, om jag ser till historiken sen jag började. Och jag inbillar mig att min allsidiga träning kan
Ännu ett klockrent inlägg! 🙂
Visst är jag medveten om att mer (löp)träning säkert hade fått ner snitthastigheten en bit för mig också. Vilket det har gjort, om jag ser till historiken sen jag började. Och jag inbillar mig att min allsidiga träning kan