Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:36Det har väl redan skrivits på ett eller annat (eller flera) sätt, men jag tror absolut allsidig träning är bra för kroppen och kan minska skaderisken inom löpningen, vilket då i förlängningen faktiskt bidrar till att man får till just den där ökade löpmän
Det har väl redan skrivits på ett eller annat (eller flera) sätt, men jag tror absolut allsidig träning är bra för kroppen och kan minska skaderisken inom löpningen, vilket då i förlängningen faktiskt bidrar till att man får till just den där ökade löpmän
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:43Jag är 50 år och jag springer grymt mycket både snabbare och längre idag än när jag var 40. När jag var 40 sprang jag nämligen inte alls. 😀
Så japp - det finns ett löparliv även för oss gamlingar. 🙂
Jag är 50 år och jag springer grymt mycket både snabbare och längre idag än när jag var 40. När jag var 40 sprang jag nämligen inte alls. 😀
Så japp - det finns ett löparliv även för oss gamlingar. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2010, 21:57Jaså? 😉
Jaså? 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:00Exakt, just precis, jo men visst, så deså, där ser ni!! (H) (t+) (t+)
Exakt, just precis, jo men visst, så deså, där ser ni!! (H) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 23:09Befinnr mig i en uppåtgående trend trots att jag är 57. Men formeln 2*7*52*10 säger att jag ska vara på topp framåt 65 så det känns lugnt. 😉
Befinnr mig i en uppåtgående trend trots att jag är 57. Men formeln 2*7*52*10 säger att jag ska vara på topp framåt 65 så det känns lugnt. 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 07:32Det finns 80-åringar som gjort lidingö på tre timmar, lätt att känna sig lite ödmjuk då.
Det finns 80-åringar som gjort lidingö på tre timmar, lätt att känna sig lite ödmjuk då.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 08:29Kollade in resultatlistan för Ölands Marathon för ett tag sen och kollade ungefär vilken placering det hade blivit av vad jag tror att jag skulle kunna tänka mig göra på denna distansen. Hade fått stryk av flera pensionärer;) Min egen klass (M45) var ing
Kollade in resultatlistan för Ölands Marathon för ett tag sen och kollade ungefär vilken placering det hade blivit av vad jag tror att jag skulle kunna tänka mig göra på denna distansen. Hade fått stryk av flera pensionärer;) Min egen klass (M45) var ing
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 08:31(oj... Jag var på väg att säga något jättedumt...) Lycka till! 🙂
(oj... Jag var på väg att säga något jättedumt...) Lycka till! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 08:53Problemet är bara att de som gör LL på 3 timmar som 80-åringar troligen gjorde det på 1:40 som 30-åringar...
Problemet är bara att de som gör LL på 3 timmar som 80-åringar troligen gjorde det på 1:40 som 30-åringar...
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 08:55Nja Christer. 1:30 som 40-åring. Annars blir det ju inte linjärt. 🙂
Nja Christer. 1:30 som 40-åring. Annars blir det ju inte linjärt. 🙂