Quote from Guest on 19 January 2011, 08:57Har sökt runt men vet inte om jag söker fel.
Morgonpass (innan frukost), hur långt vågar man ge sig ut på? Har kört som längst 8 km på morgonen men funderar åt hållet långpass. Detta för att få mer tid med familjen.
Har sökt runt men vet inte om jag söker fel.
Morgonpass (innan frukost), hur långt vågar man ge sig ut på? Har kört som längst 8 km på morgonen men funderar åt hållet långpass. Detta för att få mer tid med familjen.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:07http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=792455
Identisk rubrik, sånär som på frågetecknet. 😀
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=792455
Identisk rubrik, sånär som på frågetecknet. 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:12Se till att ha ätit ordentligt kvällen innan och drick gärna t.ex. ett glas mjölk innan du sticker ut.
Får du problem med energin så kan du ta med ett vätskebälte med sportdryck som du intar under passet. Gör du det ska det inte vara något problem med lå
Se till att ha ätit ordentligt kvällen innan och drick gärna t.ex. ett glas mjölk innan du sticker ut.
Får du problem med energin så kan du ta med ett vätskebälte med sportdryck som du intar under passet. Gör du det ska det inte vara något problem med lå
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:14Ahh, bra länk Magnus. Onödigt att uppfinna hjulet på nytt!
Ahh, bra länk Magnus. Onödigt att uppfinna hjulet på nytt!
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:31Tack! Jag och sökfunktionen är inte riktigt överens!
Tack! Jag och sökfunktionen är inte riktigt överens!
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 10:14Vad är ett lånpass?
Vad är ett lånpass?
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 10:23Om man inte orkar springa något själv så lånar man ett redan färdigsprunget från en vän här på FB 😉
Om man inte orkar springa något själv så lånar man ett redan färdigsprunget från en vän här på FB 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 11:3610-12km kör jag, brukar ta en mun yoghurt och 1/2 l vatten innan. Skulle jag köra länge hade jag haft med mig matsäck, typ snickers eller runekakor.
10-12km kör jag, brukar ta en mun yoghurt och 1/2 l vatten innan. Skulle jag köra länge hade jag haft med mig matsäck, typ snickers eller runekakor.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 12:06Utan att ladda särskilt kvällen innan och på fastande morgonmage gick det 25 km i tunn snömodd men i snäppet för högt tempo. Sen kom väggen, en mycket intressant upplevelse i sig;)
Utan att ladda särskilt kvällen innan och på fastande morgonmage gick det 25 km i tunn snömodd men i snäppet för högt tempo. Sen kom väggen, en mycket intressant upplevelse i sig;)
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 12:27Har du inte kommit förbi väggen än, Anders? 🙂 Har också kört 24 km på fastande mage i somras. Det funkar, och för långpass är vanligt mål att köra så att kroppen lär sig jobba med låga glykoldepåer (höll jag på att skriva... 🙂 )
Har du inte kommit förbi väggen än, Anders? 🙂 Har också kört 24 km på fastande mage i somras. Det funkar, och för långpass är vanligt mål att köra så att kroppen lär sig jobba med låga glykoldepåer (höll jag på att skriva... 🙂 )