Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 10:08Jag har aldrig testat att springa långpass på fastande mage direkt på morgonen. Däremot händer det allt som oftast att jag kommer iväg 4-5 timmar efter frukost, dvs runt lunchtid och inser att jag glömt äta mellanmål. Numera tar jag oftast en Vespa innan
Jag har aldrig testat att springa långpass på fastande mage direkt på morgonen. Däremot händer det allt som oftast att jag kommer iväg 4-5 timmar efter frukost, dvs runt lunchtid och inser att jag glömt äta mellanmål. Numera tar jag oftast en Vespa innan
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:53Hej,
Jag gör en mitt emellan verison - kaffe & en banan sen iväg på långpass allt från 18-27 km.
Ha några gel oxå för att kunna ladda om på vägen.
Allt detta som en del av mara träningen.
Lycka till!
Hej,
Jag gör en mitt emellan verison - kaffe & en banan sen iväg på långpass allt från 18-27 km.
Ha några gel oxå för att kunna ladda om på vägen.
Allt detta som en del av mara träningen.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:26Då körde jag för första gången i morse. Ett långpass ur min synvinkel. 15,65 kilomtere och det funkade super! Drack bara en gång men kunde kört på längre! Perfekt start på dagen!
Då körde jag för första gången i morse. Ett långpass ur min synvinkel. 15,65 kilomtere och det funkade super! Drack bara en gång men kunde kört på längre! Perfekt start på dagen!