Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 08:52Christer: sökte på långpass men skrev fel i rubrik 🙂
Det är ju bara att prova, kan ju bara sluta i att jag får gå hem
Christer: sökte på långpass men skrev fel i rubrik 🙂
Det är ju bara att prova, kan ju bara sluta i att jag får gå hem
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 08:57Ta med dig en Twix (eller dyligt) i fickan när du ska prova, så slipper du gå hem. Nu på vintern smälter den inte av kroppsvärmen heller.
Om jag är hungrig på morgonen äter jag en banan, det funkar bra för mig att dämpa hungern så jag tar mig ut.
Ta med dig en Twix (eller dyligt) i fickan när du ska prova, så slipper du gå hem. Nu på vintern smälter den inte av kroppsvärmen heller.
Om jag är hungrig på morgonen äter jag en banan, det funkar bra för mig att dämpa hungern så jag tar mig ut.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:21Erik (t+)
Håller helt med. Vi är olika och att påstå att vi alla får besvär av att vara utan kolhydrater under en begränsad tid stämmer inte.
Erik (t+)
Håller helt med. Vi är olika och att påstå att vi alla får besvär av att vara utan kolhydrater under en begränsad tid stämmer inte.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:45Inuiterna äter inte frukt o grönt så ofta.
Inuiterna äter inte frukt o grönt så ofta.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:47Då ska jag inte bli inuit, jag gillar frukt & grönt. Nä fel, jag gillar frukt & färgglatt!
Då ska jag inte bli inuit, jag gillar frukt & grönt. Nä fel, jag gillar frukt & färgglatt!
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 10:14En kollega blir trött, yr & grinig om den inte får i sig nåt inom två-tre timmars intervall. Den är lika olika.
En kollega blir trött, yr & grinig om den inte får i sig nåt inom två-tre timmars intervall. Den är lika olika.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 10:17LCHF-gänget verkar vara både trötta o griniga.
LCHF-gänget verkar vara både trötta o griniga.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 10:41"Inuiterna äter inte frukt o grönt så ofta."
Om jag kommer ihåg rätt så äter de maginnehåll från sälar, som innehåller någon alg eller liknande.
"Inuiterna äter inte frukt o grönt så ofta."
Om jag kommer ihåg rätt så äter de maginnehåll från sälar, som innehåller någon alg eller liknande.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 11:13Det är efter spypassen som de käkar magalger.
Det är efter spypassen som de käkar magalger.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 12:56@Magnus; när man har ätit så koncentrerar sig kroppen främst på att ta hand om det som finns i magen, dvs blod och energi går hit. Kanske därför du blir svag i musklerna, kroppen prioriterar inte att springa helt enkelt. Jämför med att äta en tung måltid,
@Magnus; när man har ätit så koncentrerar sig kroppen främst på att ta hand om det som finns i magen, dvs blod och energi går hit. Kanske därför du blir svag i musklerna, kroppen prioriterar inte att springa helt enkelt. Jämför med att äta en tung måltid,