Quote from Elias Engqvist on 19 January 2011, 12:28"Identisk rubrik, sånär som på frågetecknet."
Det var kanske det som var problemet - dom var inte identiska f.ö. heller.
Lån != Lång
"Identisk rubrik, sånär som på frågetecknet."
Det var kanske det som var problemet - dom var inte identiska f.ö. heller.
Lån != Lång
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2011, 12:30Anders - vet inte om du är med i facebook...
http://www.facebook.com/pages/Vaggens-Vanner/147795261943021
Anders - vet inte om du är med i facebook...
http://www.facebook.com/pages/Vaggens-Vanner/147795261943021
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 12:43Intressant, ja. Men så himla kul var det ju inte direkt 😉
Intressant, ja. Men så himla kul var det ju inte direkt 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:19Christer, ta det lugnt med Magnus du, du vet ju...
Christer, ta det lugnt med Magnus du, du vet ju...
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:32Jag vill ge lite ljus i alla uppfattningar om att man skulle vara tom på energi när man vaknar på morgonen. Såvida man inte gått och lagt sig på fastande mage så kommer man vakna med laddade glykogen-depåer.
Att sedan ert blodsocker är lågt är en helt an
Jag vill ge lite ljus i alla uppfattningar om att man skulle vara tom på energi när man vaknar på morgonen. Såvida man inte gått och lagt sig på fastande mage så kommer man vakna med laddade glykogen-depåer.
Att sedan ert blodsocker är lågt är en helt an
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:4316km denna morgon innan frikost. Inga problem, men antar att kroppen måste vara lite van vid det.
16km denna morgon innan frikost. Inga problem, men antar att kroppen måste vara lite van vid det.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:43Tack Magnus S för att du försöker lära Christer lite hyfs!
Tack Magnus S för att du försöker lära Christer lite hyfs!
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:46Det där med att äta innan passet. Om jag äter säg 1 timme innan (lite yoghurt med flingor), så är det ofta jag ung. en halvtimme in i passet börjar känna mig skakis och väldigt svag. Ibland får jag stanna och gå 5-10 minuter. Efter ett tag kan jag köra vi
Det där med att äta innan passet. Om jag äter säg 1 timme innan (lite yoghurt med flingor), så är det ofta jag ung. en halvtimme in i passet börjar känna mig skakis och väldigt svag. Ibland får jag stanna och gå 5-10 minuter. Efter ett tag kan jag köra vi
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2011, 15:57Det var väl själva den - får jag inte skriva något alls längre?
Jag försökte bara påpeka att TS kanske sökte efter lånpass istf långpass ...
Det var väl själva den - får jag inte skriva något alls längre?
Jag försökte bara påpeka att TS kanske sökte efter lånpass istf långpass ...
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:04Jag tror du äter för mycket Magnus. Testa äta hälften av vad du brukar. 🙂
Jag tror du äter för mycket Magnus. Testa äta hälften av vad du brukar. 🙂