Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 13:08Jo, det måste vara något sådant, men att ALL energi går till magen. Och andra vekar inte ha problme med detta alls, så undrar om det är något fel med mig som går att rätta till.
Jo, det måste vara något sådant, men att ALL energi går till magen. Och andra vekar inte ha problme med detta alls, så undrar om det är något fel med mig som går att rätta till.
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2011, 13:34Jag tror att det delvis är en vanesak, delvis en fråga om hur mycket man äter...
Jag tror att det delvis är en vanesak, delvis en fråga om hur mycket man äter...
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:32Du är inte ensam Magnus. Jag känner mig väldigt seg om jag äter nära inpå ett löppass. Hellre springer jag ut lite hungrig.
Du är inte ensam Magnus. Jag känner mig väldigt seg om jag äter nära inpå ett löppass. Hellre springer jag ut lite hungrig.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:49Tack Lars, men jag kan inte kalla det seg. Känns bra när jag börjar men helt plötsligt blir jag alldeles matt och nästan lite skakig. Kanske något blodsockerrelaterat, men det där vet jag för lite om.
Tack Lars, men jag kan inte kalla det seg. Känns bra när jag börjar men helt plötsligt blir jag alldeles matt och nästan lite skakig. Kanske något blodsockerrelaterat, men det där vet jag för lite om.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 16:02Jag tror inte att det går att rätta till dina fel.
Jag tror inte att det går att rätta till dina fel.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 16:35Back on topic:
@Sara jag springer långpass upp till 25km på fastande mage. det funkar utmärkt för mig! och utan att äta massa kh kvällen innan.
Back on topic:
@Sara jag springer långpass upp till 25km på fastande mage. det funkar utmärkt för mig! och utan att äta massa kh kvällen innan.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 23:56Rejäl frukost och sen är jag mogen för ett långpass.
Rejäl frukost och sen är jag mogen för ett långpass.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 08:32Tror inte heller det är något prinicpiellt problem att springa långpass före frukost. Jag tycker dock att hunger kan hämma effektiviteten om passen börjar dra iväg mot ett par, tre timmar. Då är det bättre att ta nåt litet att äta innan och hålla ner inte
Tror inte heller det är något prinicpiellt problem att springa långpass före frukost. Jag tycker dock att hunger kan hämma effektiviteten om passen börjar dra iväg mot ett par, tre timmar. Då är det bättre att ta nåt litet att äta innan och hålla ner inte
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:00Tack allihop för alla olika inlägg! FInns ju bara ett sätt....... Att prova! 😀
Tack allihop för alla olika inlägg! FInns ju bara ett sätt....... Att prova! 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:07Sara- HEJA! Den största begränsningen är nog den i hjärnan som säger att "jag borde inte orka långpass på morgonen". Utvilad är man ju på topp :). Långpass för nybörjare är kanske 5 km. Nybörjare för van kanske 30 km. Kroppen vänjer sig.
jag har en lite
Sara- HEJA! Den största begränsningen är nog den i hjärnan som säger att "jag borde inte orka långpass på morgonen". Utvilad är man ju på topp :). Långpass för nybörjare är kanske 5 km. Nybörjare för van kanske 30 km. Kroppen vänjer sig.
jag har en lite