Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 09:35men jag kunde inte köra sakta när jag satte i framfoten kanske gjorde nått fel då
men jag kunde inte köra sakta när jag satte i framfoten kanske gjorde nått fel då
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 12:14mycket intressant diskussion! försökte löpa några intervaller på framfoten idag. Det var svårt men vilken skillnad det blir i drivet i steget 🙂 Tror att jag rullar på foten annars. Ser framemot att lära mig detta. Kul med lite fart i joggingen 🙂
mycket intressant diskussion! försökte löpa några intervaller på framfoten idag. Det var svårt men vilken skillnad det blir i drivet i steget 🙂 Tror att jag rullar på foten annars. Ser framemot att lära mig detta. Kul med lite fart i joggingen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 14:15@rap chika
du gjorde nog inte fel, bara ovana.
testa vidare
@rap chika
du gjorde nog inte fel, bara ovana.
testa vidare
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 19:29när man springer på främre delen av foten var tar det då när det gäller muskler
sen jag har testat att springa så (två gånger) så har jag fått ont i knääet
(har inte sprungit på ett tag före bla pga förskylning)
kan det helt enkelt vara träningsvärk, för
när man springer på främre delen av foten var tar det då när det gäller muskler
sen jag har testat att springa så (två gånger) så har jag fått ont i knääet
(har inte sprungit på ett tag före bla pga förskylning)
kan det helt enkelt vara träningsvärk, för
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 19:35otroligt svårt att säga utan undersökning.
träningsvärk ska framförallt komma i baksida lår, sätesmuskler och vader.
vart runt knät har du ont och framför allt i vilken rörelse gör det ont?
otroligt svårt att säga utan undersökning.
träningsvärk ska framförallt komma i baksida lår, sätesmuskler och vader.
vart runt knät har du ont och framför allt i vilken rörelse gör det ont?
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:12när jag sträcker på bena och rör på dom,
börjar mer och mer tro att det är träningsvärk som bara sitter ovanligt högt på vaden, + lite basida lår långt ner
när jag sträcker på bena och rör på dom,
börjar mer och mer tro att det är träningsvärk som bara sitter ovanligt högt på vaden, + lite basida lår långt ner
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:13kan vara, men va lite försiktig
kan vara, men va lite försiktig
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:19jo det är jag har varit det hela tin,
skulle ha varit ute och springa igår men fegade ur för att vara säker kanske ibland ä bra att vara feg
jo det är jag har varit det hela tin,
skulle ha varit ute och springa igår men fegade ur för att vara säker kanske ibland ä bra att vara feg
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:20det är det absolut. själv va jag nte det och va ute och testade lite teorier fredag och lördag (är min egen försökskanin) och verkar nu ha naggat lite i skelletet under ett muskelfäste
men jag kommer inte göra om just det 😀
det är det absolut. själv va jag nte det och va ute och testade lite teorier fredag och lördag (är min egen försökskanin) och verkar nu ha naggat lite i skelletet under ett muskelfäste
men jag kommer inte göra om just det 😀