Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 13:52Hm, jag ska ge mig ut i eftermiddag i mina nyinköpta betterbodies löparbrallor med lätt framåtlut och lite snabbare frekvens... Ska bli väldigt intressant! 😀
Tack för tipsen! I will give them a try! Återkommer med rapport hur det gick... 😉
Hm, jag ska ge mig ut i eftermiddag i mina nyinköpta betterbodies löparbrallor med lätt framåtlut och lite snabbare frekvens... Ska bli väldigt intressant! 😀
Tack för tipsen! I will give them a try! Återkommer med rapport hur det gick... 😉
Quote from Lars Mörrby on 4 September 2007, 14:19Glöm inte spänna de nedre tvära magmusklerna så inte bäckenet tippar framåt också Mia
Glöm inte spänna de nedre tvära magmusklerna så inte bäckenet tippar framåt också Mia
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 16:28Herregud
Nu verkar det plöstsligt så svårt att springa.
Jag som bara knyter på skorna och ger mig ut...
suck
Herregud
Nu verkar det plöstsligt så svårt att springa.
Jag som bara knyter på skorna och ger mig ut...
suck
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 16:44gör bålstabilitets övningar regelbundet så kommer magstödet av sig själv. att springa och tänka på att spännna bukmusklerna blir lätt fel.
gör bålstabilitets övningar regelbundet så kommer magstödet av sig själv. att springa och tänka på att spännna bukmusklerna blir lätt fel.
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 17:28Ja magmukklerna ja, det märktes också en skillnad när jag började springa på det nya sättet. Mycket stramare mage nu, känns inte så "fläskigt" när man springer. Det här blir bara bättre och bättre!
Ja magmukklerna ja, det märktes också en skillnad när jag började springa på det nya sättet. Mycket stramare mage nu, känns inte så "fläskigt" när man springer. Det här blir bara bättre och bättre!
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 18:06bra kämpat peter
bra kämpat peter
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 21:37Nu har jag testat att springa på främre trampdynorna. Och det gick riktigt bra, kapade 1 min på mina 2 första km. 😀
Men det tog ordentligt på vaderna så det var ungefär så långt jag orkade springa på det sättet...
Fick varier löpning och gång resterand
Nu har jag testat att springa på främre trampdynorna. Och det gick riktigt bra, kapade 1 min på mina 2 första km. 😀
Men det tog ordentligt på vaderna så det var ungefär så långt jag orkade springa på det sättet...
Fick varier löpning och gång resterand
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 21:51Lutar alla backar uppåt?
När man är trött förstår man inte varför alla backar lutar uppåt. Men nerförsbackarna kommer ju också och det finns mycket att tjäna på dem. Man förlorar visserligen ungefär dubbelt så mycket energi (och därmed tid) på att spring
Lutar alla backar uppåt?
När man är trött förstår man inte varför alla backar lutar uppåt. Men nerförsbackarna kommer ju också och det finns mycket att tjäna på dem. Man förlorar visserligen ungefär dubbelt så mycket energi (och därmed tid) på att spring
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 21:59krävs oerhörd bålstabilitet (förlåt att jag tjatar om det, men det är så vikigt) för att orka springa i nerförsbackar på rätt sätt.
man kan alltid gå i nedförsbackar tills man är tillräckligt stark.
köra lite nerförs intervaller.
bättre två steg rätt än
krävs oerhörd bålstabilitet (förlåt att jag tjatar om det, men det är så vikigt) för att orka springa i nerförsbackar på rätt sätt.
man kan alltid gå i nedförsbackar tills man är tillräckligt stark.
köra lite nerförs intervaller.
bättre två steg rätt än
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:42Det är knäppt, men numera gillar jag uppförsbackar bättre än nerförsbackar.
Det är knäppt, men numera gillar jag uppförsbackar bättre än nerförsbackar.