Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:44samma här. och hellre buckligt underlag än asfalt
samma här. och hellre buckligt underlag än asfalt
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 09:10Jag är nybörjare på att springa och märkte även jag att jag blev spänd i början. Har köpt en jätte bra bok om löping som finns att köpa via www.iform.se.
Den har hjälpt mig bl a att jag ska inte springa och titta ned i marken när jag springer. Av någon a
Jag är nybörjare på att springa och märkte även jag att jag blev spänd i början. Har köpt en jätte bra bok om löping som finns att köpa via http://www.iform.se.
Den har hjälpt mig bl a att jag ska inte springa och titta ned i marken när jag springer. Av någon a
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 10:14Jo nerför kan jag vara lite rädd faktiskt, uppför oroar jag mig aldrig för att jag ska ramla, eller trampa snett etc.
Jo nerför kan jag vara lite rädd faktiskt, uppför oroar jag mig aldrig för att jag ska ramla, eller trampa snett etc.
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 10:27jag brukar fokusera på ansiktet och händerna. När händerna dinglar och kinderna rör sig i takt med löpsteget - då har jag inga problem heller med axlarna. Brukar försöka se friidrottarna framför mig - deras ansikten är ju totalt avslappnade.
Så låt hände
jag brukar fokusera på ansiktet och händerna. När händerna dinglar och kinderna rör sig i takt med löpsteget - då har jag inga problem heller med axlarna. Brukar försöka se friidrottarna framför mig - deras ansikten är ju totalt avslappnade.
Så låt hände
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 16:03Hjärtat: Springer du och läser då?
Hjärtat: Springer du och läser då?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 20:03har börjat försöka tänka på vad som sagts här när jag springer...
helt plötsligt blec det mkt svårare
har börjat försöka tänka på vad som sagts här när jag springer...
helt plötsligt blec det mkt svårare