Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:44samma här. och hellre buckligt underlag än asfalt
samma här. och hellre buckligt underlag än asfalt
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 09:10Jag är nybörjare på att springa och märkte även jag att jag blev spänd i början. Har köpt en jätte bra bok om löping som finns att köpa via www.iform.se.
Den har hjälpt mig bl a att jag ska inte springa och titta ned i marken när jag springer. Av någon a
Jag är nybörjare på att springa och märkte även jag att jag blev spänd i början. Har köpt en jätte bra bok om löping som finns att köpa via http://www.iform.se.
Den har hjälpt mig bl a att jag ska inte springa och titta ned i marken när jag springer. Av någon a
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 10:14Jo nerför kan jag vara lite rädd faktiskt, uppför oroar jag mig aldrig för att jag ska ramla, eller trampa snett etc.
Jo nerför kan jag vara lite rädd faktiskt, uppför oroar jag mig aldrig för att jag ska ramla, eller trampa snett etc.
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 10:27jag brukar fokusera på ansiktet och händerna. När händerna dinglar och kinderna rör sig i takt med löpsteget - då har jag inga problem heller med axlarna. Brukar försöka se friidrottarna framför mig - deras ansikten är ju totalt avslappnade.
Så låt hände
jag brukar fokusera på ansiktet och händerna. När händerna dinglar och kinderna rör sig i takt med löpsteget - då har jag inga problem heller med axlarna. Brukar försöka se friidrottarna framför mig - deras ansikten är ju totalt avslappnade.
Så låt hände
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 16:03Hjärtat: Springer du och läser då?
Hjärtat: Springer du och läser då?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 20:03har börjat försöka tänka på vad som sagts här när jag springer...
helt plötsligt blec det mkt svårare
har börjat försöka tänka på vad som sagts här när jag springer...
helt plötsligt blec det mkt svårare
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:29David P: Jag läser i mina tankar ;).
Idag när jag sprang gick det inte så avslappnat ... oj vad jag fick ont i vaderna. Jag är duktig att värma upp 5+1 innan och stretchar mot en lyktstolpe. (fast jag medger att några kanske undrar vad jag gör 🙂 ) Jag
David P: Jag läser i mina tankar ;).
Idag när jag sprang gick det inte så avslappnat ... oj vad jag fick ont i vaderna. Jag är duktig att värma upp 5+1 innan och stretchar mot en lyktstolpe. (fast jag medger att några kanske undrar vad jag gör 🙂 ) Jag
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 22:10rap chica, vad ändrade du på då? Springer du för fort nu kanske, och sliter ut dej?
rap chica, vad ändrade du på då? Springer du för fort nu kanske, och sliter ut dej?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 22:40försökte på att tänka på att springa på framsidan av foten trodde jag gjorde det men jag gjorde visst inte det....
är det dåligt att springa för snabbt, det är liksom mitt mål att kunna det
jag tar ju inte i mer än vad jag kan och jag försöker ju hålla jö
försökte på att tänka på att springa på framsidan av foten trodde jag gjorde det men jag gjorde visst inte det....
är det dåligt att springa för snabbt, det är liksom mitt mål att kunna det
jag tar ju inte i mer än vad jag kan och jag försöker ju hålla jö
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 22:53klart det inte är farligt, men ju kortare tid du har på dig att positonera foten till en bra isättning desto svårare blir det.
om du börjar riktigt sakta, springer rätt tills du börjar spänna dig, går en bit tills du slapnat av igen och sen börjar om, så
klart det inte är farligt, men ju kortare tid du har på dig att positonera foten till en bra isättning desto svårare blir det.
om du börjar riktigt sakta, springer rätt tills du börjar spänna dig, går en bit tills du slapnat av igen och sen börjar om, så