Quote from Guest on 29 April 2010, 09:49Hur ser ni på män som löper med bar överkropp?
Egentligen är ju det ett steg mot den ultimata löparfrihetskänslan att skala av mer o mer attiraljer och bara löpa med tex ett par små shorts. Det händer att man tar en joggintur längs stranden på sommaren
Hur ser ni på män som löper med bar överkropp?
Egentligen är ju det ett steg mot den ultimata löparfrihetskänslan att skala av mer o mer attiraljer och bara löpa med tex ett par små shorts. Det händer att man tar en joggintur längs stranden på sommaren
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:59Jag tycker nog att man kan/bör ha en tröja eller ett linne på sig då man kutar. Så konservativ är jag! 🙂
Jag tycker nog att man kan/bör ha en tröja eller ett linne på sig då man kutar. Så konservativ är jag! 🙂
Quote from Christer Berg on 29 April 2010, 10:01Jag tar aldrig av mig tshirt/linne förutom vid solning (som sker ytterst sparsamt).
Jag är besläktad med kräftan och blir röd på 2 millisekunder i solen. Har ju inte direkt velat skylta med traktordäcket jag släpar runt midjan heller.
Jag tar aldrig av mig tshirt/linne förutom vid solning (som sker ytterst sparsamt).
Jag är besläktad med kräftan och blir röd på 2 millisekunder i solen. Har ju inte direkt velat skylta med traktordäcket jag släpar runt midjan heller.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:01Fast, medge att det känns skönt:
BILD:barefootted.com/uploaded_images/OC100_2008-787167.jpg
P.S Detta är alltså inte JAG, utan http://www.barefootted.com/ Barefoot Ted
Fast, medge att det känns skönt:
BILD:barefootted.com/uploaded_images/OC100_2008-787167.jpg
P.S Detta är alltså inte JAG, utan http://www.barefootted.com/ Barefoot Ted
Quote from Jonny Persson on 29 April 2010, 10:08Bar överkropp, solglasögon, löparshorts och ett par snabba skor på fötterna. Då är det skön löpning för mig! Kastar alltid av mig tröjan så fort tillfälle ges.
Bar överkropp, solglasögon, löparshorts och ett par snabba skor på fötterna. Då är det skön löpning för mig! Kastar alltid av mig tröjan så fort tillfälle ges.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:10Personligen tycker jag det är skönare att ha någonting på överkroppen som leder bort svett och värme, samt i vissa fall skyddar mot solen.
Min uppfattning angående huruvida andra bör/ska använda tröja eller inte är dock inte militant! Var och en gör ju s
Personligen tycker jag det är skönare att ha någonting på överkroppen som leder bort svett och värme, samt i vissa fall skyddar mot solen.
Min uppfattning angående huruvida andra bör/ska använda tröja eller inte är dock inte militant! Var och en gör ju s
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:11Går härmed också under benämningen Barechested Ted.
Men aldrig i tätbebyggelse. Bar överkropp på åskådarplats är löpningens motsvarighet till killen med gitarr på stranden. Alla som räknas hatar dig.
Går härmed också under benämningen Barechested Ted.
Men aldrig i tätbebyggelse. Bar överkropp på åskådarplats är löpningens motsvarighet till killen med gitarr på stranden. Alla som räknas hatar dig.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:16Springer aldrig i bar överkropp, jag har åtminstone ett pulsband på mig. (H)
Det är härligt att springa utan tröja när det är väldigt soligt och varmt. (t+)
Springer aldrig i bar överkropp, jag har åtminstone ett pulsband på mig. (H)
Det är härligt att springa utan tröja när det är väldigt soligt och varmt. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:24Helskönt dom där första underbara varma majdagarna. Sen kommer flugorna å bromsen å sabbar hela kalaset. Undrar hur många gånger man blir biten i knävecken varje år??
Helskönt dom där första underbara varma majdagarna. Sen kommer flugorna å bromsen å sabbar hela kalaset. Undrar hur många gånger man blir biten i knävecken varje år??
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:28Jag brukar spara in på lunchpengarna och svälja en del av de där flygfäna...
Jag brukar spara in på lunchpengarna och svälja en del av de där flygfäna...