Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:29Fasta allvarligt så är jag livrädd för solen och skyler mig så gott som är praktiskt möjligt. Dock gäller det konstigt nog inte benen. Känns som att den tar sämre där....
Fasta allvarligt så är jag livrädd för solen och skyler mig så gott som är praktiskt möjligt. Dock gäller det konstigt nog inte benen. Känns som att den tar sämre där....
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:36Absolut obligatoriskt att lufta överkroppen när det blir varmare än 15 grader. Jag blir varm när jag springer.
Absolut obligatoriskt att lufta överkroppen när det blir varmare än 15 grader. Jag blir varm när jag springer.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:42Ni som löper med bar överkropp, gör ni det skamlöst överrallt?
Ni som löper med bar överkropp, gör ni det skamlöst överrallt?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:43Nej, inte inne på gymmets löpband... 😉
Nej, inte inne på gymmets löpband... 😉
Quote from Lars Mörrby on 29 April 2010, 10:43Jag tycker både killar och tjejer ska få springa med bar överkropp om de vill. Är det kyligt så är det självklart att man behöver en tröja men om det är varmt så behövs det väl knappast. Vid tävling är det kanske en annan sak ifall det krävs att man har n
Jag tycker både killar och tjejer ska få springa med bar överkropp om de vill. Är det kyligt så är det självklart att man behöver en tröja men om det är varmt så behövs det väl knappast. Vid tävling är det kanske en annan sak ifall det krävs att man har n
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2010, 10:45På vägarna kring där jag bor (på landet) är det en man som åker inlines med bar överkropp. Han är alltid snyggt solbränd och har en vältränad kropp. Nästan förenat med fara att köra förbi honom 😉
Nej men skämt åsido. Jag bryr mig inte om ifall män sprin
På vägarna kring där jag bor (på landet) är det en man som åker inlines med bar överkropp. Han är alltid snyggt solbränd och har en vältränad kropp. Nästan förenat med fara att köra förbi honom 😉
Nej men skämt åsido. Jag bryr mig inte om ifall män sprin
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:45Sen kan jag ju hålla med om att man måste se snygg ut om man tar av sig på överkroppen, så är man luden på bröst och rygg får man se till att vaxa eller raka sig...
Sen kan jag ju hålla med om att man måste se snygg ut om man tar av sig på överkroppen, så är man luden på bröst och rygg får man se till att vaxa eller raka sig...
Quote from Jonny Persson on 29 April 2010, 10:45Jag tror inte på skam men av hänsyn till omgivningen så gör jag det inte inomhus.
Jag tror inte på skam men av hänsyn till omgivningen så gör jag det inte inomhus.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:46Jag springer mitt i stan och känner ingen skam.
Jag springer mitt i stan och känner ingen skam.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:48Jag tycker att män borde avstå av ren solidaritet med oss kvinnor som inte kan göra detsamma av trafiksäkerhetsskäl. 😉
Jag tycker att män borde avstå av ren solidaritet med oss kvinnor som inte kan göra detsamma av trafiksäkerhetsskäl. 😉