Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 12:42http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6863448.ab
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 13:43ang nyckeln så kan man ha den på en hår/gummisnodd runt handleden ala badhus om kläderna inte har fickor
ang nyckeln så kan man ha den på en hår/gummisnodd runt handleden ala badhus om kläderna inte har fickor
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 13:47Jag funkar inte i värmen och vill ha så lite som möjligt på mig när jag springer.
När jag springer på landsvägen "hemma i byn" drar jag upp linnet och fäster det under behåbandet så att jag springer med bar mage och rygg, det svalkar skönt.Men tyvärr
Jag funkar inte i värmen och vill ha så lite som möjligt på mig när jag springer.
När jag springer på landsvägen "hemma i byn" drar jag upp linnet och fäster det under behåbandet så att jag springer med bar mage och rygg, det svalkar skönt.
Men tyvärr
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 15:57Lena (t+)
Lena (t+)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 16:03"Fast nu när jag läst den här tråden (och framförallt Anders L:s underbara inlägg) ska jag sluta vara så fjölig."
Precis! (t+)
"Fast nu när jag läst den här tråden (och framförallt Anders L:s underbara inlägg) ska jag sluta vara så fjölig."
Precis! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:03Jag tycker alla ska springa så lättklädda som möjligt. Känns som ett steg i rätt riktning. På sommaren är det ju naturligt att slänga kläderna så fort man överhettas (av olika anledningar). Mer nakna bringor åt och av folket (t+).
Är även för jämställdhe
Jag tycker alla ska springa så lättklädda som möjligt. Känns som ett steg i rätt riktning. På sommaren är det ju naturligt att slänga kläderna så fort man överhettas (av olika anledningar). Mer nakna bringor åt och av folket (t+).
Är även för jämställdhe
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:30Jag fattar inte varför man ska skämmas om man springer runt lättklädd utomhus, naturen tillhör ju alla så då ska det ju vara fritt o gå (o)klädd som man vill.
Det är ju däremot en annan sak att gå in i affärer o dylikt där ägaren har rätt att ställa kra
Jag fattar inte varför man ska skämmas om man springer runt lättklädd utomhus, naturen tillhör ju alla så då ska det ju vara fritt o gå (o)klädd som man vill.
Det är ju däremot en annan sak att gå in i affärer o dylikt där ägaren har rätt att ställa kra
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 19:22"1 säkerhetsnål håller min nyckel när jag inte har någon ficka"
-AJJJJ!
"1 säkerhetsnål håller min nyckel när jag inte har någon ficka"
-AJJJJ!