Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 19:03Tjena Kjell 🙂
De han oxå sa (ngt liknande) som ja skrattade så gott åt OCH som STÄMMER.." He´nte lönt o förklare nåt för nån som int´ begrip"...så sant,så sant...(som o förklara NYA Datan för farmor)...inge elakt menat (H)
Tjena Kjell 🙂
De han oxå sa (ngt liknande) som ja skrattade så gott åt OCH som STÄMMER.." He´nte lönt o förklare nåt för nån som int´ begrip"...så sant,så sant...(som o förklara NYA Datan för farmor)...inge elakt menat (H)
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 19:07"Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?"
Klämmer fast dom mellan tuttarna. Ha ha ha.
"Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?"
Klämmer fast dom mellan tuttarna. Ha ha ha.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 19:12....och vi som springer med både bar över- och underkropp lägger snusdosa, mobiltelefon och nycklar i en plastpåse som kläms fast mellan skinkorna.
....och vi som springer med både bar över- och underkropp lägger snusdosa, mobiltelefon och nycklar i en plastpåse som kläms fast mellan skinkorna.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 19:15Aha, det är därför ni springer lätt framåtlutade, med trippande framfotslöpning 🙂
Aha, det är därför ni springer lätt framåtlutade, med trippande framfotslöpning 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 30 April 2010, 22:03""Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?"
Va´? Ska man ha sånt med sig när man springer??
Nallen stannar hemma. Han trivs bättre i sängen bland kuddarna, och nyckeln har jag gömd på ett hemligt ställe. Annars hade nog nyckeln fått p
""Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?"
Va´? Ska man ha sånt med sig när man springer??
Nallen stannar hemma. Han trivs bättre i sängen bland kuddarna, och nyckeln har jag gömd på ett hemligt ställe. Annars hade nog nyckeln fått p
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:091 säkerhetsnål håller min nyckel när jag inte har någon ficka.
1 säkerhetsnål håller min nyckel när jag inte har någon ficka.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:09Nallen får ligga på "kuggen" i sängen....å nycklarna lägger jag alltid under dörrmattan utanför dörren...ingen djävel kan väl tro att man e så tokig att man lägger nycklarna där....ehe..Vissa av jogging-brallorna som jag fick av sönerna när dom flyttade u
Nallen får ligga på "kuggen" i sängen....å nycklarna lägger jag alltid under dörrmattan utanför dörren...ingen djävel kan väl tro att man e så tokig att man lägger nycklarna där....ehe..Vissa av jogging-brallorna som jag fick av sönerna när dom flyttade u
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:11"Kollar om Kjell har "här bor jag" funktionen på" 😉
"Kollar om Kjell har "här bor jag" funktionen på" 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:18Haha Lioa....ja jag har väl det men om man vill stjäla något i detta huset så ska man passa sig för vår katt som absolut inte gillar främlingar. Hon kutar å gömmer sig iofs ....men gillar dom det gör hon inte...?! Finns nog inge att stjäla i det här huset
Haha Lioa....ja jag har väl det men om man vill stjäla något i detta huset så ska man passa sig för vår katt som absolut inte gillar främlingar. Hon kutar å gömmer sig iofs ....men gillar dom det gör hon inte...?! Finns nog inge att stjäla i det här huset
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:42Är det bara jag som blir sugen på att samla ihop en stor grupp löpare och springa igenom Göteborg med bar överkropp.
30+ med olika kroppsformer, åldrar, färg och hårtätthet. Då kommer folk att få något att titta på.Kanske detta? http://www.funbeat.se/tr
Är det bara jag som blir sugen på att samla ihop en stor grupp löpare och springa igenom Göteborg med bar överkropp.
30+ med olika kroppsformer, åldrar, färg och hårtätthet. Då kommer folk att få något att titta på.
Kanske detta? http://www.funbeat.se/tr