Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:46svett är sexigt.
svett är sexigt.
Quote from Christer Berg on 30 April 2010, 08:54Är det träning så ska man svettas. Det finns dusch.
Var beklämmande att se när jag tränade på Friskis & Svettis baspass. Små tonårsjäntor som var i så bra form och rörde sig så lite att de inte fick en svettdroppe och kunde skvallra obehindrat med varand
Är det träning så ska man svettas. Det finns dusch.
Var beklämmande att se när jag tränade på Friskis & Svettis baspass. Små tonårsjäntor som var i så bra form och rörde sig så lite att de inte fick en svettdroppe och kunde skvallra obehindrat med varand
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 09:07Självklart åker t-shirten av om det e varmt! Fler borde göra det. Å ni tjejer som gör det - all heder till er, fler borde våga. Verkar dock som om svensken vågar bryta lite ny mark om man skall tolka denna tråd rätt! 🙂
Självklart åker t-shirten av om det e varmt! Fler borde göra det. Å ni tjejer som gör det - all heder till er, fler borde våga. Verkar dock som om svensken vågar bryta lite ny mark om man skall tolka denna tråd rätt! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 16:26Det är lätt att springa avklädd när man vet att man är snygg... 😉
Det är lätt att springa avklädd när man vet att man är snygg... 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 16:47Klart man är snygg!
Klart man är snygg!
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 16:53Nä enklast är det nog om man är lite lagom normal, genomsnittlig.
Är man för snygg verkar det som om man visar upp sig, är man för ful tycker folk det är jobbigt.
Nä enklast är det nog om man är lite lagom normal, genomsnittlig.
Är man för snygg verkar det som om man visar upp sig, är man för ful tycker folk det är jobbigt.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 17:03Över lag bär folk väldigt mycket kläder i förhållande till den temperatur som råder. Beror säkert på att modeskaparna flockas i länder där 30 grader på sommaren är standard och snö på vintern en sällsynthet. Och det följer folk snällt. Även om ens släkt k
Över lag bär folk väldigt mycket kläder i förhållande till den temperatur som råder. Beror säkert på att modeskaparna flockas i länder där 30 grader på sommaren är standard och snö på vintern en sällsynthet. Och det följer folk snällt. Även om ens släkt k
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 18:47Kul o läsa alla diskussioner 🙂
Jag minns fr nåt Sportprogram på 3:an där bl a Ingemar Stenmark va med..(liknande Mästarnas Mästare) o då de blandade med först cykling o sen löpning..så minns jag att Stenis sprang me bar överkropp..o tänkte "Kan han,
Kul o läsa alla diskussioner 🙂
Jag minns fr nåt Sportprogram på 3:an där bl a Ingemar Stenmark va med..(liknande Mästarnas Mästare) o då de blandade med först cykling o sen löpning..så minns jag att Stenis sprang me bar överkropp..o tänkte "Kan han,
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 18:53Haha....ja jag älskar ju naturligtvis Stenis...värsta idolen typ å inte mindre blev det väl när han sa det numera närmast kultförklarade = " De e omöjlit att förklare för en som inge föstå"...Den killen visste verkligen vad han talade om....(sen var han j
Haha....ja jag älskar ju naturligtvis Stenis...värsta idolen typ å inte mindre blev det väl när han sa det numera närmast kultförklarade = " De e omöjlit att förklare för en som inge föstå"...Den killen visste verkligen vad han talade om....(sen var han j
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 19:03Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?
Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?