Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpa med bar överkropp
You need to log in to create posts and topics.

svett är sexigt.

Är det träning så ska man svettas. Det finns dusch.

Var beklämmande att se när jag tränade på Friskis & Svettis baspass. Små tonårsjäntor som var i så bra form och rörde sig så lite att de inte fick en svettdroppe och kunde skvallra obehindrat med varand

Självklart åker t-shirten av om det e varmt! Fler borde göra det. Å ni tjejer som gör det - all heder till er, fler borde våga. Verkar dock som om svensken vågar bryta lite ny mark om man skall tolka denna tråd rätt! 🙂

Det är lätt att springa avklädd när man vet att man är snygg... 😉

Klart man är snygg!

Nä enklast är det nog om man är lite lagom normal, genomsnittlig.
Är man för snygg verkar det som om man visar upp sig, är man för ful tycker folk det är jobbigt.

Över lag bär folk väldigt mycket kläder i förhållande till den temperatur som råder. Beror säkert på att modeskaparna flockas i länder där 30 grader på sommaren är standard och snö på vintern en sällsynthet. Och det följer folk snällt. Även om ens släkt k

Kul o läsa alla diskussioner 🙂

Jag minns fr nåt Sportprogram på 3:an där bl a Ingemar Stenmark va med..(liknande Mästarnas Mästare) o då de blandade med först cykling o sen löpning..så minns jag att Stenis sprang me bar överkropp..o tänkte "Kan han,

Haha....ja jag älskar ju naturligtvis Stenis...värsta idolen typ å inte mindre blev det väl när han sa det numera närmast kultförklarade = " De e omöjlit att förklare för en som inge föstå"...Den killen visste verkligen vad han talade om....(sen var han j

Var gör ni av nycklar och nalle när ni springer utan tröja?