Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 23:09Yesssss!
2+ här och snöade idag så blir bara moraliskt stöd från Luleå, men strålande idé!
Yesssss!
2+ här och snöade idag så blir bara moraliskt stöd från Luleå, men strålande idé!
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 23:16Vill man köra i sport-bh, så är man också välkommen.
Vill man köra i sport-bh, så är man också välkommen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 23:35Tack.
Tack.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 23:57@Lioa
Vi får köra vår egen.
@Lioa
Vi får köra vår egen.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 00:15Mmmm vi kan diskutera det närmare juni 😛
Mmmm vi kan diskutera det närmare juni 😛
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 00:24Micke, Lioa: Får jag vara med? Fast jag röstar iofs mer på bar underkropp. Verkar roligare på något sätt...
Micke, Lioa: Får jag vara med? Fast jag röstar iofs mer på bar underkropp. Verkar roligare på något sätt...
Quote from Lars Mörrby on 1 May 2010, 08:19Erik,
om syftet är att folk ska titta så bör nog alla löpare springa i fivefingers, sockiplast och liknande också (eller helt barfota). I så fall är det nästan läge att tipsa GP innan...
Erik,
om syftet är att folk ska titta så bör nog alla löpare springa i fivefingers, sockiplast och liknande också (eller helt barfota). I så fall är det nästan läge att tipsa GP innan...
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:09Springer aldrig med helt bar överkropp, sportbehå, SPRING-behå vill jag ha 😉 Den ska dessutom se "snygg" ut, inte som urtvättade underkläder. Men annars? Ja funktionströjor och linnen har en del som talar för dem. Undvika onödig användning av solskydskrä
Springer aldrig med helt bar överkropp, sportbehå, SPRING-behå vill jag ha 😉 Den ska dessutom se "snygg" ut, inte som urtvättade underkläder. Men annars? Ja funktionströjor och linnen har en del som talar för dem. Undvika onödig användning av solskydskrä
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:31Kanske ett grupp-pass med intervaller upp-och ner avenyn
dress-codee: "så lite som möjligt" +fivefingersOch så kan man avsluta med öl på nån uteservering och göra en empirisk studie av folks reaktioner 🙂
???
Kanske ett grupp-pass med intervaller upp-och ner avenyn
dress-codee: "så lite som möjligt" +fivefingers
Och så kan man avsluta med öl på nån uteservering och göra en empirisk studie av folks reaktioner 🙂
???
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:55😀
Något för streak-gruppen ?
😀
Något för streak-gruppen ?