Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:37Tror jag ska testa det där med bar underkropp i sommar. Har ju redan rationaliserat bort skorna så det är ju inte så långt kvar...
Tror jag ska testa det där med bar underkropp i sommar. Har ju redan rationaliserat bort skorna så det är ju inte så långt kvar...
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2010, 15:55"Hade jag haft en överkropp som lämpade sig för att springa i bara sport-BH så hade jag också gjort det. "
Om du planerar att springa i BARA sport-BH så är det nog underkroppen som ska vara lämpad!
"Hade jag haft en överkropp som lämpade sig för att springa i bara sport-BH så hade jag också gjort det. "
Om du planerar att springa i BARA sport-BH så är det nog underkroppen som ska vara lämpad!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:01"Om du planerar att springa i BARA sport-BH så är det nog underkroppen som ska vara lämpad!"
Whoops, tänkte inte på det.... (H)
"Om du planerar att springa i BARA sport-BH så är det nog underkroppen som ska vara lämpad!"
Whoops, tänkte inte på det.... (H)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:02Jag sprang i sport-BH sista biten på en runda i Södertälje förra helgen. Tänkte att "så mycket folk är det nog inte på Torekällberget så här års".
Så bara rååkade det vara vårmarknad.... tur att jag ALLTID blir högröd i ansiktet av att springa så att det
Jag sprang i sport-BH sista biten på en runda i Södertälje förra helgen. Tänkte att "så mycket folk är det nog inte på Torekällberget så här års".
Så bara rååkade det vara vårmarknad.... tur att jag ALLTID blir högröd i ansiktet av att springa så att det
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:25Tyckte jag fick nog många blickar på mig när jag sprang i shorts och träningsoverallsjacka för ett par dagar sedan. Hatar dock att springa med för mycket kläder på mig.
Bör dock nämna att temperaturen inte krypit upp längre än runt 7 grader under dagarna
Tyckte jag fick nog många blickar på mig när jag sprang i shorts och träningsoverallsjacka för ett par dagar sedan. Hatar dock att springa med för mycket kläder på mig.
Bör dock nämna att temperaturen inte krypit upp längre än runt 7 grader under dagarna
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:48Ex på kläder under St Olavsloppet år 2008:
Nätstrumpor, speedos, rosa slips och lika rosa hatt på sniskan. Visslingarna störde inte mig 😉
Den interna "tävlingen" under en delsträcka var också högst intressant...men vår allas lagledare på dryga 50 bas
Ex på kläder under St Olavsloppet år 2008:
Nätstrumpor, speedos, rosa slips och lika rosa hatt på sniskan. Visslingarna störde inte mig 😉
Den interna "tävlingen" under en delsträcka var också högst intressant.
..men vår allas lagledare på dryga 50 bas
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 19:05Tord skrev: (Sen finns det ju tri-kläder inte ens Colting skulle kunna bära med hedern i behåll)
Gjorde misstaget att köpa en triathlontröja för att fickorna bak såg praktiska ut. Sprang EN gång i den, med bar mage kändes det som om jag var en enmans pr
Tord skrev: (Sen finns det ju tri-kläder inte ens Colting skulle kunna bära med hedern i behåll)
Gjorde misstaget att köpa en triathlontröja för att fickorna bak såg praktiska ut. Sprang EN gång i den, med bar mage kändes det som om jag var en enmans pr
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:06Gör jag på landet på sommaren/semestern,när det har vart "1 stekhet dag" o typ 27/28 +...hellre det än o komma tillbaks med t-shirten blöt av svett..speciellt de tråkiga raksträckorna på väg hem med solen GASSANDE rakt i fejan...brukar springa vid 17-tid
Gör jag på landet på sommaren/semestern,när det har vart "1 stekhet dag" o typ 27/28 +...hellre det än o komma tillbaks med t-shirten blöt av svett..speciellt de tråkiga raksträckorna på väg hem med solen GASSANDE rakt i fejan...brukar springa vid 17-tid
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:11Begriper noll av dessa som inte kan läsa innantill. (t-)
Eller är det så att de vill krympa det de har på sig.
Tvättmaskiner har olika temperaturintervaller.
Man måste inte använda 90. 😉
Begriper noll av dessa som inte kan läsa innantill. (t-)
Eller är det så att de vill krympa det de har på sig.
Tvättmaskiner har olika temperaturintervaller.
Man måste inte använda 90. 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:23"Men måste inte använda 90 grader"...TACK,ja fick mig 1 gott skratt !!
"Men måste inte använda 90 grader"...TACK,ja fick mig 1 gott skratt !!