Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:41>Män med rakade bröst = slem om man frågade mig.
Hur är det med män som inte rakar sitt bröst men ändå inte har något hår där. Är de slem, helt okej, eller gayiga?
>Män med rakade bröst = slem om man frågade mig.
Hur är det med män som inte rakar sitt bröst men ändå inte har något hår där. Är de slem, helt okej, eller gayiga?
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2010, 14:45Stina: Vad har hastigheten med det hela att göra 🙂
Stina: Vad har hastigheten med det hela att göra 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:51Jag är då avundsjuk på killar varma sommardagar, det ser så svalt ut.
Varför skulle ni INTE springa barbröstade? Är det väldigt varmt så blir det sportbh för mig och jag struntar i att magen inte är platt.Men jag kör inte genom stadscentrum klädd så 😛
Jag är då avundsjuk på killar varma sommardagar, det ser så svalt ut.
Varför skulle ni INTE springa barbröstade? Är det väldigt varmt så blir det sportbh för mig och jag struntar i att magen inte är platt.
Men jag kör inte genom stadscentrum klädd så 😛
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:09Min man slänger tröjan titt som tätt och det har av nån anledning alltid irriterat mig. Kanske för att han (innan jag satte ner foten) tyckte det var ok att äta mat med bar överkropp både hemma och på lunch resturanger vid stranden. För mig kändes det lit
Min man slänger tröjan titt som tätt och det har av nån anledning alltid irriterat mig. Kanske för att han (innan jag satte ner foten) tyckte det var ok att äta mat med bar överkropp både hemma och på lunch resturanger vid stranden. För mig kändes det lit
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:10Nu är jag inte medelhavsmänniska även om jag just nu inte är så långt därifrån.
Sitter med underbar utsikt i franska Schweiz ( föredrar det franska då de inte är tokiga, de är HELtokiga )Lik förbaskat så skulle Kalle Darwin ha utropat - "Kolla - nu vet
Nu är jag inte medelhavsmänniska även om jag just nu inte är så långt därifrån.
Sitter med underbar utsikt i franska Schweiz ( föredrar det franska då de inte är tokiga, de är HELtokiga )
Lik förbaskat så skulle Kalle Darwin ha utropat - "Kolla - nu vet
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:11Under vissa omständigheter kan man få bättre kylning med tröja än utan. Den svett som rinner, droppar eller skvätter bort från kroppen ger inte någon kylning, det är avdunstningen som tar bort värme från kroppen.
En tröja kan hålla kvar svetten så att de
Under vissa omständigheter kan man få bättre kylning med tröja än utan. Den svett som rinner, droppar eller skvätter bort från kroppen ger inte någon kylning, det är avdunstningen som tar bort värme från kroppen.
En tröja kan hålla kvar svetten så att de
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:14Kroppsbehåringsproblem är lätt fixade. Det är som i Karate Kid:
Wax on... RIP OFF! 😀
Kroppsbehåringsproblem är lätt fixade. Det är som i Karate Kid:
Wax on... RIP OFF! 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:23åberg _: Helt rätt. Kläder kan effektivisera avkylningen. I det avseendet är t.ex. bomull ett bättre material än polyester (=funktionsmtrl)
åberg _: Helt rätt. Kläder kan effektivisera avkylningen. I det avseendet är t.ex. bomull ett bättre material än polyester (=funktionsmtrl)
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2010, 15:30Det är därför jag springer med bomullskeps då det är varmt
Det är därför jag springer med bomullskeps då det är varmt
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:35Hade jag haft en överkropp som lämpade sig för att springa i bara sport-BH så hade jag också gjort det. Dock inte inne i någon stad....
Och om ni andra har en överkropp som ni vill visa upp för oss andra och som vi blir avundsjuka på så tycker iaf jag at
Hade jag haft en överkropp som lämpade sig för att springa i bara sport-BH så hade jag också gjort det. Dock inte inne i någon stad....
Och om ni andra har en överkropp som ni vill visa upp för oss andra och som vi blir avundsjuka på så tycker iaf jag at