Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpa med bar överkropp
You need to log in to create posts and topics.

>Män med rakade bröst = slem om man frågade mig.

Hur är det med män som inte rakar sitt bröst men ändå inte har något hår där. Är de slem, helt okej, eller gayiga?

Stina: Vad har hastigheten med det hela att göra 🙂

Jag är då avundsjuk på killar varma sommardagar, det ser så svalt ut.
Varför skulle ni INTE springa barbröstade? Är det väldigt varmt så blir det sportbh för mig och jag struntar i att magen inte är platt.

Men jag kör inte genom stadscentrum klädd så 😛

Min man slänger tröjan titt som tätt och det har av nån anledning alltid irriterat mig. Kanske för att han (innan jag satte ner foten) tyckte det var ok att äta mat med bar överkropp både hemma och på lunch resturanger vid stranden. För mig kändes det lit

Nu är jag inte medelhavsmänniska även om jag just nu inte är så långt därifrån.
Sitter med underbar utsikt i franska Schweiz ( föredrar det franska då de inte är tokiga, de är HELtokiga )

Lik förbaskat så skulle Kalle Darwin ha utropat - "Kolla - nu vet

Under vissa omständigheter kan man få bättre kylning med tröja än utan. Den svett som rinner, droppar eller skvätter bort från kroppen ger inte någon kylning, det är avdunstningen som tar bort värme från kroppen.

En tröja kan hålla kvar svetten så att de

Kroppsbehåringsproblem är lätt fixade. Det är som i Karate Kid:

Wax on... RIP OFF! 😀

åberg _: Helt rätt. Kläder kan effektivisera avkylningen. I det avseendet är t.ex. bomull ett bättre material än polyester (=funktionsmtrl)

Det är därför jag springer med bomullskeps då det är varmt

Hade jag haft en överkropp som lämpade sig för att springa i bara sport-BH så hade jag också gjort det. Dock inte inne i någon stad....

Och om ni andra har en överkropp som ni vill visa upp för oss andra och som vi blir avundsjuka på så tycker iaf jag at