Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:11Glöm inte ordentligt solskydd 20 minuter innan ni sticker ut bara!
Glöm inte ordentligt solskydd 20 minuter innan ni sticker ut bara!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:12Ibland måste man våga släppa taget om sargen/bältet.
Ibland måste man våga släppa taget om sargen/bältet.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:12Bar överkropp OCH vätskebälte! Då börjar det likna något, men jag vet inte vad 🙂
Bar överkropp OCH vätskebälte! Då börjar det likna något, men jag vet inte vad 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 29 April 2010, 11:14Det ser oerhört proffsigt ut Peter. Testa! 😉
Varnar för skav, dock...(#)
Det ser oerhört proffsigt ut Peter. Testa! 😉
Varnar för skav, dock...(#)
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2010, 11:26Ja jag tycker nog att samma tanke gäller för kvinnor i bara sport-BH. På landet helt ok, inte när man springer rakt över city.
Och inte i affärer 😀
Ja jag tycker nog att samma tanke gäller för kvinnor i bara sport-BH. På landet helt ok, inte när man springer rakt över city.
Och inte i affärer 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:27Sylvia, min franska är inte vad det borde vara heller, så jag kan inte ge svar på tal (iof skulle det ju inte ge något egentligen), men jag behöver faktiskt inte kunna språket för att förstå vad dom säger... Ja, det är tråkigt, man kan tycka att jag borde
Sylvia, min franska är inte vad det borde vara heller, så jag kan inte ge svar på tal (iof skulle det ju inte ge något egentligen), men jag behöver faktiskt inte kunna språket för att förstå vad dom säger... Ja, det är tråkigt, man kan tycka att jag borde
Quote from Catharina Brattlin on 29 April 2010, 11:28Jag brukar vara fullt påklädd när jag springer i affärer. 😉
Jag brukar vara fullt påklädd när jag springer i affärer. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 29 April 2010, 11:32Sant, Anna. Kroppspråket avslöjar ju vad de menar.
Fast, jag hade turen att en av hotellgästerna, som var svensk, kunde översätta åt mig. Jag hade ju läst i turistguiden att hotellområdena var OK att vara mer lättklädd inom, men kunde inte få polisen at
Sant, Anna. Kroppspråket avslöjar ju vad de menar.
Fast, jag hade turen att en av hotellgästerna, som var svensk, kunde översätta åt mig. Jag hade ju läst i turistguiden att hotellområdena var OK att vara mer lättklädd inom, men kunde inte få polisen at
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2010, 11:33Hehe det är bra Sylvia 😀
Hehe det är bra Sylvia 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:33Det är ganska kallt i affärer, speciellt på sommaren. Så vill man inte bli förkyld bör man ju ta på sig lite.
Det är ganska kallt i affärer, speciellt på sommaren. Så vill man inte bli förkyld bör man ju ta på sig lite.