Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:41Jag sprang i enbart sport-bh på överdelen förra sommaren när det var som varmast. (Men jag gömde mig lite, genom att ta på mig solglasögon, så det inte skulle bli märkas ifall jag blev generad eller besvärad...)
Det kändes i alla fall helt okej och jag
Jag sprang i enbart sport-bh på överdelen förra sommaren när det var som varmast. (Men jag gömde mig lite, genom att ta på mig solglasögon, så det inte skulle bli märkas ifall jag blev generad eller besvärad...)
Det kändes i alla fall helt okej och jag
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 13:12Hej,
Jag vet inte, jag kanske bara har gått på marknadsföringstricken, men jag tycker att det känns svalare att ha en tröja på sig. Svettandet blir inte lika påtagligt. Men jag springer väl för långsamt. Cykel och inlines däremot känns svalare utan tröj
Hej,
Jag vet inte, jag kanske bara har gått på marknadsföringstricken, men jag tycker att det känns svalare att ha en tröja på sig. Svettandet blir inte lika påtagligt. Men jag springer väl för långsamt. Cykel och inlines däremot känns svalare utan tröj
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 13:18För alla som springer med pulsband kommer det att bli en intressant solbränna om man springer med bar överkropp!
För alla som springer med pulsband kommer det att bli en intressant solbränna om man springer med bar överkropp!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:06För att få så bra kyleffekt på kroppen som möjligt under varma dagar bör man springa så avklädd som möjligt, helst helt naken, och se till att svettas ymnigt hela tiden.
Jag bloggade om detför några veckor sedan här: http://lustloparen.blogspot.com/2010/
För att få så bra kyleffekt på kroppen som möjligt under varma dagar bör man springa så avklädd som möjligt, helst helt naken, och se till att svettas ymnigt hela tiden.
Jag bloggade om detför några veckor sedan här: http://lustloparen.blogspot.com/2010/
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2010, 14:18Och här är filmen: (gick på TV6 - kulturkanalen - igår)
http://sv.wikipedia.org/wiki/American_Pie_The_Naked_Mile
Och här är filmen: (gick på TV6 - kulturkanalen - igår)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:21"Sen kan jag ju hålla med om att man måste se snygg ut om man tar av sig på överkroppen, så är man luden på bröst och rygg får man se till att vaxa eller raka sig... "
Håller inte med mycket där... Män med rakade bröst = slem om man frågade mig. Oavsett
"Sen kan jag ju hålla med om att man måste se snygg ut om man tar av sig på överkroppen, så är man luden på bröst och rygg får man se till att vaxa eller raka sig... "
Håller inte med mycket där... Män med rakade bröst = slem om man frågade mig. Oavsett
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:22Ny tråd: Löpa med bar underkropp.
Ny tråd: Löpa med bar underkropp.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:30Smaken är som baken, ibland hårig ibland inte... Nej nu blev det fel! 🙂 Det jag försöker säga är att olika personer tycker ju att olika personer är vackra. Vissa gillar hår här och där, andra inte.
Om det är ok att kuta med bar överkropp så är det give
Smaken är som baken, ibland hårig ibland inte... Nej nu blev det fel! 🙂 Det jag försöker säga är att olika personer tycker ju att olika personer är vackra. Vissa gillar hår här och där, andra inte.
Om det är ok att kuta med bar överkropp så är det give
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:32Afrikaner använder hemmagjorda penisfodral.
Afrikaner använder hemmagjorda penisfodral.
Quote from Jan Lundquist on 29 April 2010, 14:37Jag tycker det är OK för män att löpa i bar överkropp så länge hastigheten är över 6.5 min /km och löpturen inte går rakt igenom stadskärnan.
Det är inte OK att under långturen kolhydratladda på hamburgerhak, affärer eller likande utan KLÄDER på överkrop
Jag tycker det är OK för män att löpa i bar överkropp så länge hastigheten är över 6.5 min /km och löpturen inte går rakt igenom stadskärnan.
Det är inte OK att under långturen kolhydratladda på hamburgerhak, affärer eller likande utan KLÄDER på överkrop