Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpa med bar överkropp
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker inte om att göra andra män avundsjuka eller ge dem dåligt självförtroende, så därför behåller jag tröjan på när jag kutar... (H)

Och jag som funderar på att springa med slöja eller liknande. I sport-bh är fullständigt otänkbart...

Bryr mig inte så mycket om vad andra löpare har på sig, kan ju vara trevligt att vila ögonen på en vältränad överkropp om inte annat.

/blondin söder ut

Håller med Åsa om, att löpare med bar, solbränd överkropp är förenat med livsfara, om man råkar cykla eller köra förbi. 😉

Tjejer då? Är det OK för oss att springa i bara sport-bh? Och tights då så klart...

Jag gör det för jag klarar värme så ohyggligt

Ni kvinnor för springa hur lättklädda som helst. Varför dölja en vältränad kropp som man slitit hårt för att forma?

Sylvia: jag gör detta endast på stränder eller i Sverige på landet. Annars är det nämligen förknippat med livsfara för dem som fäller dumma, respektlösa kommentarer... :@

Det är OK för tjejer att springa i sportbh om de vill. Har inga synpunkter på hur folk klär sig, annat än att det kan var fult eller se opraktiskt ut i vissa fall.

Det här med att springa med bar överkropp tycker jag verkar gayigt...

Ooops! Det bara slank ur mig.

Jag ser mig mest som metrosexuell så det är lugnt!

Gärna och ofta utan tröja. Jag brukar ha en snygg BH-lik solbränna efter pulsbältet framåt midsommar.

Sant Peter! Fast, jag klär på mig för att jag fryser, och tar av mig för att jag kokar. En kokt löpare springer dåligt!

Anna, taskigt att få såna kommentarer! Det enda negativa som har hänt mig i en "lättklädd situation" var under en resa i Tunisien...me