Quote from Jonas Täng on 29 April 2010, 20:26När jag cyklade hem från jobbet idag mötte jag en kille som sprang med just bar överkropp. Jodå, det såg väl inte så illa ut. Men jag tror inte det var tvåsiffriga plusgrader. Och så hade han ryggsäck på sig - ouch!
När jag cyklade hem från jobbet idag mötte jag en kille som sprang med just bar överkropp. Jodå, det såg väl inte så illa ut. Men jag tror inte det var tvåsiffriga plusgrader. Och så hade han ryggsäck på sig - ouch!
Quote from Bjarne Lewin on 29 April 2010, 20:45I somras hände det ett par ggr att jag tog av tröjan och sprang i bara sportBH, kruxet är bara att jag blir så magfixerad. När jag inte kan se magen så bryr jag mig inte om hur den beter sig, men när jag kan se den tycker jag att den är så ful. Man kan ju
I somras hände det ett par ggr att jag tog av tröjan och sprang i bara sportBH, kruxet är bara att jag blir så magfixerad. När jag inte kan se magen så bryr jag mig inte om hur den beter sig, men när jag kan se den tycker jag att den är så ful. Man kan ju
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:11Evely, det är därför jag bara *kanske, kanske, kanske* kan tänka mig att springa i min turkos sportBH. De andra är vita (eller fd vita) och det gör att de känns mycket mer som underkläder.
Dessutom bor jag mitt stan och springer i göteborgs populäraste
Evely, det är därför jag bara *kanske, kanske, kanske* kan tänka mig att springa i min turkos sportBH. De andra är vita (eller fd vita) och det gör att de känns mycket mer som underkläder.
Dessutom bor jag mitt stan och springer i göteborgs populäraste
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:27Ett rejält vätskebälte runt magen och ingen märker om du fuskat med sit-up:sen...! 😉
Ett rejält vätskebälte runt magen och ingen märker om du fuskat med sit-up:sen...! 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:45Jag springer gärna utan tröja när det är över 20 grader på sommaren. Skönt och så skaffar man sig en fin solbränna samtidigt. (H) Jag brukar dock inte springa rakt genom stadskärnan när det är som mest folk.
Ibland får man blickar som följer en länge men
Jag springer gärna utan tröja när det är över 20 grader på sommaren. Skönt och så skaffar man sig en fin solbränna samtidigt. (H) Jag brukar dock inte springa rakt genom stadskärnan när det är som mest folk.
Ibland får man blickar som följer en länge men
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:51Ja, om du visar dig i fönstret där du bor utan tröja så lär män av alla möjliga träningsnivåer komma joggandes inpå knutarna.
Ja, om du visar dig i fönstret där du bor utan tröja så lär män av alla möjliga träningsnivåer komma joggandes inpå knutarna.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 23:29Orkar folk som man möter bry sig? Man är bortglömd efter 2 minuter.
Om det är riktigt varmt. Testa att dopp en bomullströja i sjön och sedan ta på den. Man blir nerkyld så det räcker. (Knep från min golftid)
Orkar folk som man möter bry sig? Man är bortglömd efter 2 minuter.
Om det är riktigt varmt. Testa att dopp en bomullströja i sjön och sedan ta på den. Man blir nerkyld så det räcker. (Knep från min golftid)
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 06:31Så gör jag när det är riktigt varmt Erik, fast jag springer i funkiskläder och badar hela mig mitt i löppasset. Då går det att springa hur varmt det än är (nästan). På så sätt är det bättre med tröja än utan. 🙂 Man kan också börja löprundan i blöta kläd
Så gör jag när det är riktigt varmt Erik, fast jag springer i funkiskläder och badar hela mig mitt i löppasset. Då går det att springa hur varmt det än är (nästan). På så sätt är det bättre med tröja än utan. 🙂 Man kan också börja löprundan i blöta kläd
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:41Novell:
"Män med rakade bröst = slem om man frågade mig."
"Hur är det med män som inte rakar sitt bröst men ändå inte har något hår där. Är de slem, helt okej, eller gayiga?"
Unga män har inga brösthår alls. Kommer mer med åldern, över hela kroppen. Fa
Novell:
"Män med rakade bröst = slem om man frågade mig."
"Hur är det med män som inte rakar sitt bröst men ändå inte har något hår där. Är de slem, helt okej, eller gayiga?"
Unga män har inga brösthår alls. Kommer mer med åldern, över hela kroppen. Fa
Quote from Catharina Brattlin on 30 April 2010, 08:46Bra skrivet Anders!
Tyvärr funkar inte blöta kläder för mig mot värmen jag alstrar. Springer mer än gärna i regn på sommaren, men tröjan åker av ändå.
Nu på våren räcker 15 plusgrader för att jag ska få nog. (#)
Bra skrivet Anders!
Tyvärr funkar inte blöta kläder för mig mot värmen jag alstrar. Springer mer än gärna i regn på sommaren, men tröjan åker av ändå.
Nu på våren räcker 15 plusgrader för att jag ska få nog. (#)