Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpa med barnvagn (ligg)
You need to log in to create posts and topics.

Kan också bara lovorda chariot. Kommer snart ha en chariot cogar 1 till försäljning eftersom vi "behöver" en cogar 2 till kommande tvillingar...

Ev spekulanter: nej säljer den inte nu... troligen kring oktober.

Om du ska prova springa med en UJ skulle jag nog inte köra med liggdelen på. Det blir alldeles för hög tyngdpunkt tror jag för att de ska kännas stabilt. Men att ligga ner i sittdelen och sova under ett par joggingturer mår inga spädisar dåligt av.
Det sk

En Chariot blir inte så dyr för du får tillbaka en stor del när den säljs.
Andrahandsvärdet hålls upp p.g.a. det inte finns så stort utbud och att kvalitén gör det i stort dett risktfritt att köpa en beggnad.

Dock får du ligga ute med rätt mycket pengar

Hallå, jag tror ni skojar. Jogga med barnvagn???
Visst måste ni ha nån timme över på er dag för er själva till träning? Är ni ensamstående allihopa? Skaffa en barnflicka annars så ni får "egen tid". Mycket viktigare än all träning i världen för att man

Så ser nog verkligheten inte ut för alla. När barnen är små och sover mycket är det mycket dödtid, och de flestas erfarenhet är att de tycker att det är väldigt roligt (och sövande) så vad är problemet?

Man kanske vill göra något annat än jogga på sin re

Har varit hemma pappaledig hela våren och tränat inför SM.
Det hade inte gått utan min Chariot.
Lilleman och jag sprang åtskilliga mil och han stortrivs i vagnen.
Ett och annat "ko-stop" får man ta, och en fika efter vägen fungerar oxå.
Ofta så somnade ha

Ehrm, nu har ju inte jag några egna barn men jag kan tänka mig att det kanske är så att man vill utnyttja tiden då barnet ändå sover under dagen för att komma ut och röra på sig lite för att sedan kunna umgås med partnern när denna/denne kommer hem från e

Robert, trodde pappaledighet var för barnets skull och inte SM-träning;)

Jag tycker inte att det är fel, har aldrig funderat på att göra så bara. Där jag bor finns nästan bara grusvägar och babyn skulle få "shake-baby-syndrom" på stört. Men det är klart

Ja jag har som sagt inga egna barn så jag har egentligen inte en aning, tror bara att jag skulle tycka det vore roligare att ge mig ut och springa med vagnen än att sitta hemma och vänta på att den andra föräldern skulle komma hem för att sedan sticka ivä

Att sitta hemma och vänta på att en kotte ska vakna är slöseri med tid. Jag skulle inte ha överlevt min mammaledighet utan joggingvagnen. Och på helgerna kunde jag och maken träna tillsammans med dottern i vagnen. Hon stortrivs i den och tar gärna med sig