Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:35Och du, "inte får" är inte alls samma sak som "inte har rättighet till". Det mesta i livet är varken eller.
Och du, "inte får" är inte alls samma sak som "inte har rättighet till". Det mesta i livet är varken eller.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:14Okej okej Magnus. En snabb sökning gav t ex från Regler för Baromsorgen i Upplands Väsbys kommun:
"Vistelsetiden i förskolan och den pedagogiska omsorgen baseras på vårdnadshavarens arbets-/studietid samt resa till och från arbets-/studieplatsen. "
eller
Okej okej Magnus. En snabb sökning gav t ex från Regler för Baromsorgen i Upplands Väsbys kommun:
"Vistelsetiden i förskolan och den pedagogiska omsorgen baseras på vårdnadshavarens arbets-/studietid samt resa till och från arbets-/studieplatsen. "
eller
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 18:29I allmänhet fungerar det nog som det t.ex står i Jönköpings kommun som har samma formulering:
"Grunden för barnets schema är föräldrarnas arbets-, studie- och restider. Det är mycket viktigt att du ser till att personalen inom barnomsorgen alltid känner
I allmänhet fungerar det nog som det t.ex står i Jönköpings kommun som har samma formulering:
"Grunden för barnets schema är föräldrarnas arbets-, studie- och restider. Det är mycket viktigt att du ser till att personalen inom barnomsorgen alltid känner
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 20:27Kanske börjar bli lite OT men jag har svårt att se att mina skattepengar ska gå åt dagis medan föräldrarna tränar eller annat.
bättre med löparvagn...
Kanske börjar bli lite OT men jag har svårt att se att mina skattepengar ska gå åt dagis medan föräldrarna tränar eller annat.
bättre med löparvagn...
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 23:20För att återgå till tråden - kan starkt rekommendera en Baby Jogger Performance. Vill dock med eftertryck varna för att beställa den från Kinderwagen Land! Beställde när vår dotter var några månader en därifrån som, när den sent om sidor väl kom (vid det
För att återgå till tråden - kan starkt rekommendera en Baby Jogger Performance. Vill dock med eftertryck varna för att beställa den från Kinderwagen Land! Beställde när vår dotter var några månader en därifrån som, när den sent om sidor väl kom (vid det
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 10:45Frågan om barn på dagis och träningstider kan lämpligen tas i grupperna "Prat" eller "Föräldrar som tränar", eftersom det inte bara berör löpning ...
Frågan om barn på dagis och träningstider kan lämpligen tas i grupperna "Prat" eller "Föräldrar som tränar", eftersom det inte bara berör löpning ...
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:52Det var tre dagar sedan någon skrev något i den här tråden.
Det var tre dagar sedan någon skrev något i den här tråden.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 12:05Det får man leva med 🙂 Frågan om dagis och deras regler kan behandlas en hel del.
Det får man leva med 🙂 Frågan om dagis och deras regler kan behandlas en hel del.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:12Innan min pappatid skulle börja hade jag sonderad marknaden bra gällande löparvagn. Att den skulle bli löparvagn var helt säkert, frågan var vilken antingen en Chariot eller en Baby Jogger.
Efter ännu mera tid framför datorn valde jag en Chariot CX 1 k
Innan min pappatid skulle börja hade jag sonderad marknaden bra gällande löparvagn. Att den skulle bli löparvagn var helt säkert, frågan var vilken antingen en Chariot eller en Baby Jogger.
Efter ännu mera tid framför datorn valde jag en Chariot CX 1 k
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 10:15Slår ett slag för att inte lägga en förmögenhet.
Köpte en begagnad MiniMe joggingvagn för 600SEK.
16" hjul rullar extremt lätt och det lätta aluminiumchassit ger bra stötdämpning.
Man kan plocka av hjulen på tre sekunder och vagnen fälls ihop till ingenti
Slår ett slag för att inte lägga en förmögenhet.
Köpte en begagnad MiniMe joggingvagn för 600SEK.
16" hjul rullar extremt lätt och det lätta aluminiumchassit ger bra stötdämpning.
Man kan plocka av hjulen på tre sekunder och vagnen fälls ihop till ingenti