Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 15:59Peter, jag kan göra sådana där ansatser till att räkna också, men det blir oftast fel.
Det här är inte riktigt samma sak, men ibland när jag springer tänker jag på det här med att konditionen förbättras snabbare än status på muskler, senor och ligament e
Peter, jag kan göra sådana där ansatser till att räkna också, men det blir oftast fel.
Det här är inte riktigt samma sak, men ibland när jag springer tänker jag på det här med att konditionen förbättras snabbare än status på muskler, senor och ligament e
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 16:28Peter, det där försöker jag mig på ibland men jag snärjer in mig i matematiken och glömmer av vad det var jag skulle räkna på till att börja med, och sen slutar det med att jag räknat ut något helt annat som inte alls hade med löpning att göra...
Tankarn
Peter, det där försöker jag mig på ibland men jag snärjer in mig i matematiken och glömmer av vad det var jag skulle räkna på till att börja med, och sen slutar det med att jag räknat ut något helt annat som inte alls hade med löpning att göra...
Tankarn
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 17:21Jag har grunnat och grunnat och nääää, jag har faktiskt inga löpat-tics för mig. 🙂 Tänker överhuvudtaget inte så strukturerat när jag springer. Springer jag långpanna fladdrar bara tankarna på allt och inget, springer jag kvalitet fokuserar jag på uppgi
Jag har grunnat och grunnat och nääää, jag har faktiskt inga löpat-tics för mig. 🙂 Tänker överhuvudtaget inte så strukturerat när jag springer. Springer jag långpanna fladdrar bara tankarna på allt och inget, springer jag kvalitet fokuserar jag på uppgi
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2013, 17:47Jag har som någon nämnde också ofta en låt som snurrar i huvudet, ofta i takt med fotisättningen - och det kan var PRECIS vadsomhelst - tyvärr!
Jag har som någon nämnde också ofta en låt som snurrar i huvudet, ofta i takt med fotisättningen - och det kan var PRECIS vadsomhelst - tyvärr!
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 20:26Måste alltid ta på höger sko innan vänster.
Måste alltid ta på höger sko innan vänster.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 20:27Det där med att en låt mal runt i huvudet känner jag igen. När jag sprang Berlin marathon var det "När trollmor har lagt de elva små trollen..." om och om igen. Låtarna varierar från gång till gång men det brukar vara en eller två och ofta bara en vers so
Det där med att en låt mal runt i huvudet känner jag igen. När jag sprang Berlin marathon var det "När trollmor har lagt de elva små trollen..." om och om igen. Låtarna varierar från gång till gång men det brukar vara en eller två och ofta bara en vers so
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 20:34Ska bli ett sant nöje att någon gång stöta ihop med dig på ett lopp, Johanna. 🙂
Jo, det där med låtar...Har vissa låtar som jag förknippar med vissa lopp för att jag haft dom i huvudet hela tiden.
I kissed a girl med Katy Perry på Umeälvsloppet. Och j
Ska bli ett sant nöje att någon gång stöta ihop med dig på ett lopp, Johanna. 🙂
Jo, det där med låtar...Har vissa låtar som jag förknippar med vissa lopp för att jag haft dom i huvudet hela tiden.
I kissed a girl med Katy Perry på Umeälvsloppet. Och j
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 21:26Känner igen det där Ing-Marie att förknippa muskler (eller om det för min del var fettvävnad) med löparticks. 😉
För några år sedan då jag hade siktet att gå ner i vikt med bla ett ökat löpande, hade jag en ramsa som jag körde i huvudet i en extra jobbi
Känner igen det där Ing-Marie att förknippa muskler (eller om det för min del var fettvävnad) med löparticks. 😉
För några år sedan då jag hade siktet att gå ner i vikt med bla ett ökat löpande, hade jag en ramsa som jag körde i huvudet i en extra jobbi
Quote from Therese Linner on 9 April 2013, 17:20Jag har samma tick som Johanna Lu. En låt på repeat. Tuffast var det på Swiss Alpine då jag nynnade Welle Erdballs "Monoton und Minimal" från och till i mer än 11 timmar...
Jag har samma tick som Johanna Lu. En låt på repeat. Tuffast var det på Swiss Alpine då jag nynnade Welle Erdballs "Monoton und Minimal" från och till i mer än 11 timmar...
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 18:11Hahaha kul tråd :). Jag brukar spela luftgitarr och lufttrummor och kommer det ngn riktigt bra låt och jag har ork i benen brukar det bli ett och annat lustigt hopp. 🙂
Hahaha kul tråd :). Jag brukar spela luftgitarr och lufttrummor och kommer det ngn riktigt bra låt och jag har ork i benen brukar det bli ett och annat lustigt hopp. 🙂