Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 19:03"Monoton und Minimal" borde ju vara perfekt för ultralöpare som springer minimalistiskt. I Tyskland till exempel.
"Monoton und Minimal" borde ju vara perfekt för ultralöpare som springer minimalistiskt. I Tyskland till exempel.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 13:11Jag har inga specialla saker för mig (mig veterligen) när jag springer för det mesta. Men ganska ofta kör jag intervaller då jag till exempel springer 100 steg fort 100 steg sakta och långt efter avslutad övning fortsätter räkningen i huvudet. Nästan så a
Jag har inga specialla saker för mig (mig veterligen) när jag springer för det mesta. Men ganska ofta kör jag intervaller då jag till exempel springer 100 steg fort 100 steg sakta och långt efter avslutad övning fortsätter räkningen i huvudet. Nästan så a
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 21:47På en bit av min vanligaste runda är det öppen åkermark på båda sidor av cykelvägen vilket gör att det ofta är blåsigt där. Då bara måste jag lyfta upp armarna och känna hur vinden nästan lyfter mig en bit från marken, medan jag springer. Lite ticks och m
På en bit av min vanligaste runda är det öppen åkermark på båda sidor av cykelvägen vilket gör att det ofta är blåsigt där. Då bara måste jag lyfta upp armarna och känna hur vinden nästan lyfter mig en bit från marken, medan jag springer. Lite ticks och m
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 22:53Jag löser alla problem som för närvarande stör mig. Löpningen är meditation och avslappning.
Ticks?
Nä...
Jag löser alla problem som för närvarande stör mig. Löpningen är meditation och avslappning.
Ticks?
Nä...
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 22:55Jag lider av något som liknar varianten med en låt som går på repeat i huvudet. Jag kan komma på mig själv med att upprepa en fraktion av en mening, som jag inte har en aning om var den kommer ifrån.
"...när du behöver det... när du behöver det... när du
Jag lider av något som liknar varianten med en låt som går på repeat i huvudet. Jag kan komma på mig själv med att upprepa en fraktion av en mening, som jag inte har en aning om var den kommer ifrån.
"...när du behöver det... när du behöver det... när du
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 22:57LOL
Den var underbar (för mig som inte drabbas då), tack för dagens garv 🙂
LOL
Den var underbar (för mig som inte drabbas då), tack för dagens garv 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 21:53Underbart, var tvungen att läsa upp det för familjen...
Underbart, var tvungen att läsa upp det för familjen...
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 22:23Det här är inte alls löparrelaterat, men ibland kan jag bara rent allmänt få pippi på ett roligt namn eller ett ord.
Jag minns när jag var rätt liten och Kuala Lumpur av någon anledning ofta nämndes på nyheterna - gick omkring hela dagarna och sa Kuala
Det här är inte alls löparrelaterat, men ibland kan jag bara rent allmänt få pippi på ett roligt namn eller ett ord.
Jag minns när jag var rätt liten och Kuala Lumpur av någon anledning ofta nämndes på nyheterna - gick omkring hela dagarna och sa Kuala
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 22:33Gäller det enstaka ord så måste jag hålla med Anders Timell i Mix Megapol: Galatasaray (turkiskt fotbollslag, för er som egentligen är ointresserade av fotboll som jag är). Borde gå bra att springa med det ordet som mantra, tycker jag.
Gäller det enstaka ord så måste jag hålla med Anders Timell i Mix Megapol: Galatasaray (turkiskt fotbollslag, för er som egentligen är ointresserade av fotboll som jag är). Borde gå bra att springa med det ordet som mantra, tycker jag.
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2013, 22:47Azerbajdzjan
Azerbajdzjan