Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 22:47Galatasaray är också bra.
Galatasaray är också bra.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 23:30@Ingmari
När du nämner Eduard Sjevardnadze tänker jag på TV-programmet Helt Apropå.
@Ingmari
När du nämner Eduard Sjevardnadze tänker jag på TV-programmet Helt Apropå.
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 00:37Ingmarie, jag har också alltid gillat vissa ortsnamn, däribland definitivt Kuala Lumpur. Även Ulan Bator, Ngorongoro och Tonga tycker jag låter oerhört exotiskt. Känns som man skulle behöva besöka dessa platser innan man dör.
(Har bara varit i Kuala Lump
Ingmarie, jag har också alltid gillat vissa ortsnamn, däribland definitivt Kuala Lumpur. Även Ulan Bator, Ngorongoro och Tonga tycker jag låter oerhört exotiskt. Känns som man skulle behöva besöka dessa platser innan man dör.
(Har bara varit i Kuala Lump
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2013, 08:50Jag har bara varit i Ngorongoro av ovanstående och det ÄR en fantastisk plats!
Jag har bara varit i Ngorongoro av ovanstående och det ÄR en fantastisk plats!
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 08:50Jag tror jag fick mig mitt första löparticks på mitt långpass häromkvällen. Det började skymma och var vårigt o härligt i luften när jag skrämde upp en skugga på marken -en groda! Jag blev så glad. Resten av passet skuttade jag långa skutt över alla skugg
Jag tror jag fick mig mitt första löparticks på mitt långpass häromkvällen. Det började skymma och var vårigt o härligt i luften när jag skrämde upp en skugga på marken -en groda! Jag blev så glad. Resten av passet skuttade jag långa skutt över alla skugg
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 09:08Ngorongoro är coolt klart coolt. Skulle dessutom gärna åka dit. Redan som barn fascinerades jag också av Ougadougou.
Ngorongoro är coolt klart coolt. Skulle dessutom gärna åka dit. Redan som barn fascinerades jag också av Ougadougou.
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 13:08Jag har varit i Ulan Bator. Ingen som varit på Tonga?
Det mantra jag använde mig av i helgen när jag sprang de sista två varven på TEC-banan var helt enkelt "det är roligt, jag har inte ont". Funkade bra, kan rekommenderas!
Annars håller jag också på at
Jag har varit i Ulan Bator. Ingen som varit på Tonga?
Det mantra jag använde mig av i helgen när jag sprang de sista två varven på TEC-banan var helt enkelt "det är roligt, jag har inte ont". Funkade bra, kan rekommenderas!
Annars håller jag också på at
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 13:15Eller så kan man upprepa: Pain is inevitable, suffering is optional. Det gör jag när det börjar kännas lite här och där.
Eller så kan man upprepa: Pain is inevitable, suffering is optional. Det gör jag när det börjar kännas lite här och där.
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 14:00(Jag brukar inte försöka förneka smärtan, utan omfamna den. I mina dagar som tävlingslöpare på 4 km terräng brukade jag göra en check ca 500 m efter starten. Om det inte kändes som att "det här kommer aldrig att hålla", då gick det för långsamt.)
Bara e
(Jag brukar inte försöka förneka smärtan, utan omfamna den. I mina dagar som tävlingslöpare på 4 km terräng brukade jag göra en check ca 500 m efter starten. Om det inte kändes som att "det här kommer aldrig att hålla", då gick det för långsamt.)
Bara e
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 15:47Prova att rabbla "Hej!" på ryska.
????????????! (Zdravstvuijte!)
Är du inte van tar det säkert en mil innan du får riktig kläm på det (i fall du inte trillar omkull innan).
EDIT säger att det är mycket enklare än det ser ut eftersom första v:et är tyst
Prova att rabbla "Hej!" på ryska.
????????????! (Zdravstvuijte!)
Är du inte van tar det säkert en mil innan du får riktig kläm på det (i fall du inte trillar omkull innan).
EDIT säger att det är mycket enklare än det ser ut eftersom första v:et är tyst