Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:54Krister, då har du problem. Man får ingen medalj på Vertex...
Krister, då har du problem. Man får ingen medalj på Vertex...
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 11:00Är inget problem egentligen. Tog det bara som ett litet exempel på när jag skulle värdesätta en medalj.
Eftersom pallplats är utesluten och därmed de riktiga medaljerna så skulle jag bara värdesätta en medalj som utdelades för något som jag skulle tycka
Är inget problem egentligen. Tog det bara som ett litet exempel på när jag skulle värdesätta en medalj.
Eftersom pallplats är utesluten och därmed de riktiga medaljerna så skulle jag bara värdesätta en medalj som utdelades för något som jag skulle tycka
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 11:42Jo, egentligen fattade jag det. Försökte bara skoja lite... Självklart är det inte medaljen i sig det handlar om utan äran!
Jo, egentligen fattade jag det. Försökte bara skoja lite... Självklart är det inte medaljen i sig det handlar om utan äran!
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2009, 11:42Krister> Eftersom jag till vardags är en loj lustlöpare så är det en prestation för mig att delta i ett motionslopp och pressa mig lite extra just där och då, och det tycker jag i sanning är värt en medalj. Med mina resultat är det inte roligt (EDIT: meni
Krister> Eftersom jag till vardags är en loj lustlöpare så är det en prestation för mig att delta i ett motionslopp och pressa mig lite extra just där och då, och det tycker jag i sanning är värt en medalj. Med mina resultat är det inte roligt (EDIT: meni
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 11:56Maria: Jag kan nog hålla med dig om mycket även om "loj lustlöpare" var 2009 års understatement med tanke på vad du presterar. Många av de lopp du avverkade förra året finns bara med på drömlistan för mig ännu. 😉
Men min point var att vid tävling vill j
Maria: Jag kan nog hålla med dig om mycket även om "loj lustlöpare" var 2009 års understatement med tanke på vad du presterar. Många av de lopp du avverkade förra året finns bara med på drömlistan för mig ännu. 😉
Men min point var att vid tävling vill j
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2009, 12:24"Många av de lopp du avverkade förra året finns bara med på drömlistan för mig ännu."
Och om jag bara ställt upp på lopp där jag visste att jag hade någon i min egen nivå att tampas med hade jag nog tillbringat hela förra året hemma i motionsspåret och tä
"Många av de lopp du avverkade förra året finns bara med på drömlistan för mig ännu."
Och om jag bara ställt upp på lopp där jag visste att jag hade någon i min egen nivå att tampas med hade jag nog tillbringat hela förra året hemma i motionsspåret och tä
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:08SM-medaljer i högsta serien i en lagsport smäller nog högre än en medalj från ett motionslopp på 10 km som alla får som fullföljer.
SM-medaljer i högsta serien i en lagsport smäller nog högre än en medalj från ett motionslopp på 10 km som alla får som fullföljer.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:20Ok David. Tack för ditt svar 🙂
Ok David. Tack för ditt svar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 15:30De små loppen har små förutsättningar att överleva utan ideella krafter. Givetvis är det lättare att göra ett bra resultat med färre antal konkurrenter (om nu övriga förutsättningar är detsamma, vilket det sällan är). Själva boomen består i att konsumera.
De små loppen har små förutsättningar att överleva utan ideella krafter. Givetvis är det lättare att göra ett bra resultat med färre antal konkurrenter (om nu övriga förutsättningar är detsamma, vilket det sällan är). Själva boomen består i att konsumera.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 15:37Det här blev en intressant tråd fast inte riktigt på det sätt som jag hade trott. 🙂 Som det så ofta är på funbeat.
Men åter till själva boomen: Jag blev nämligen så förvånad när jag började springa igen ffg på nästan tio år och insåg att "alla andra" o
Det här blev en intressant tråd fast inte riktigt på det sätt som jag hade trott. 🙂 Som det så ofta är på funbeat.
Men åter till själva boomen: Jag blev nämligen så förvånad när jag började springa igen ffg på nästan tio år och insåg att "alla andra" o