Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 16:59Krister: Är inte orientering roligare då om du vill springa terräng?
Krister: Är inte orientering roligare då om du vill springa terräng?
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:46Maria: Vitsen för mig att vara med i en tävling är att tävla mot andra deltagare. Jag behöver inga funktionärer som hejar eller bjuder på olika drycker även om det givetvis är trevligt. 😀
Maria: Vitsen för mig att vara med i en tävling är att tävla mot andra deltagare. Jag behöver inga funktionärer som hejar eller bjuder på olika drycker även om det givetvis är trevligt. 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:47David: Orientering är givetvis ett alternativ.
David: Orientering är givetvis ett alternativ.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 19:18Krister
Delar din uppfattning. Eftersom vi båda har nått "erfaren ålder" och håller ungefär tempo kanska vi skall åka runt och anmäla oss till samma tävlingar så har vi iaf någon att tävla mot 😀 Håller för övrigt tummarna för att det går bar för dig me
Krister
Delar din uppfattning. Eftersom vi båda har nått "erfaren ålder" och håller ungefär tempo kanska vi skall åka runt och anmäla oss till samma tävlingar så har vi iaf någon att tävla mot 😀 Håller för övrigt tummarna för att det går bar för dig me
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 20:43Det har blivit vanligare att tjejer springer. Om jag inte har helt fel så är hälften av löplabbets kunder numera tjejer. Men det råder ju lite av en hälsoboom i Sverige just nu överhuvudtaget...
Det har blivit vanligare att tjejer springer. Om jag inte har helt fel så är hälften av löplabbets kunder numera tjejer. Men det råder ju lite av en hälsoboom i Sverige just nu överhuvudtaget...
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 20:47Krister och Harald - Då kan vi vara tre. Jag delar uppfattningen precis. har försökt hitta lopp där jag kan hålla mitt tempo utan att springa och höra stegen eka i tomheten, men det är inte lätt.
Annars är ju de smålopp jag har varit med i mycket roligare
Krister och Harald - Då kan vi vara tre. Jag delar uppfattningen precis. har försökt hitta lopp där jag kan hålla mitt tempo utan att springa och höra stegen eka i tomheten, men det är inte lätt.
Annars är ju de smålopp jag har varit med i mycket roligare
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2009, 09:37Krister> Tävla mot andra löpare?! Det låter märkligt.
Då gör du dig ju beroende av andra människors prestationer. Och framför allt andra människors deltagande...
Den som tävlar mot sig själv har alltid någon att tävla med. Eller mot. Tänk på det! 🙂
Krister> Tävla mot andra löpare?! Det låter märkligt.
Då gör du dig ju beroende av andra människors prestationer. Och framför allt andra människors deltagande...
Den som tävlar mot sig själv har alltid någon att tävla med. Eller mot. Tänk på det! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:47Men Maria *, vad är vitsen med att delta i tävlingar om det inte är för att tävla mot andra?
Men Maria *, vad är vitsen med att delta i tävlingar om det inte är för att tävla mot andra?
Quote from Sissel Svanøe on 26 January 2009, 09:51Att få medalj när man går i mål så klart!
Att få medalj när man går i mål så klart!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:52Harald och Peter. Då är vi tre alltså. (t+)
Maria: Tävla mot mig själv och mina egna tider kan jag ju alltid göra hemma i motionsspåret. Åker jag till en tävling vill jag givetvis tävla mot andra. Det är väldigt kul att kämpa mot varandra oavsett vilken
Harald och Peter. Då är vi tre alltså. (t+)
Maria: Tävla mot mig själv och mina egna tider kan jag ju alltid göra hemma i motionsspåret. Åker jag till en tävling vill jag givetvis tävla mot andra. Det är väldigt kul att kämpa mot varandra oavsett vilken