Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 11:03Maria * hur menar du? Att jag är ute och cyklar för att jag tycker att långsamma löpare ska undvika att ställa sig före bättre löpare i starten?
Maria * hur menar du? Att jag är ute och cyklar för att jag tycker att långsamma löpare ska undvika att ställa sig före bättre löpare i starten?
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 11:28Jag förstår inte hur det kan vara ett problem med startpositionen i mindre lopp. Har själv varit med i ganska många små och medelstora lopp och flera gånger kommit i mål på skapliga placeringar. Och i dessa lopp har jag aldrig haft några som helst besvär
Jag förstår inte hur det kan vara ett problem med startpositionen i mindre lopp. Har själv varit med i ganska många små och medelstora lopp och flera gånger kommit i mål på skapliga placeringar. Och i dessa lopp har jag aldrig haft några som helst besvär
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 12:42Jo, det är klart att alla drabbas inte, och alla drabbar inte.
Jo, det är klart att alla drabbas inte, och alla drabbar inte.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 13:44Det borde väl vara på dom stora loppen vi "sketna motionärer" 😉 är i vägen - vi är ju så många där. Ni som är snabba borde väl inte ha några problem när det inte är så många löpare i startfältet? Om det inte är en smal stig naturligtvis, på Tjurruset har
Det borde väl vara på dom stora loppen vi "sketna motionärer" 😉 är i vägen - vi är ju så många där. Ni som är snabba borde väl inte ha några problem när det inte är så många löpare i startfältet? Om det inte är en smal stig naturligtvis, på Tjurruset har
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 14:05Jag har aldrig sett det där som ett problem. Tom mitt första lopp när jag inte hade koll på hur bra jag var så var det bara att kryssa förbi de långsammare. Vårruset som ändå måste vara ett storlopp har jag hört hemska saker om barnvagnar som ställer sig
Jag har aldrig sett det där som ett problem. Tom mitt första lopp när jag inte hade koll på hur bra jag var så var det bara att kryssa förbi de långsammare. Vårruset som ändå måste vara ett storlopp har jag hört hemska saker om barnvagnar som ställer sig
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 14:59Sven: Skulle aldrig ställa mig först i ett lopp. Det jag menar är att på smålopp så känns det lätt att vi nybörjare inte hör hemma överhuvudtaget.
Jag ska vara med på Göteborgsvarvet (debut för mig) men har kommit underfund med att jag helst springer ter
Sven: Skulle aldrig ställa mig först i ett lopp. Det jag menar är att på smålopp så känns det lätt att vi nybörjare inte hör hemma överhuvudtaget.
Jag ska vara med på Göteborgsvarvet (debut för mig) men har kommit underfund med att jag helst springer ter
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 16:00Det är väl bara att vara i tid och ställa sig först om det är kriteriet för att få en bra placering i resultatlistan.
Det är väl bara att vara i tid och ställa sig först om det är kriteriet för att få en bra placering i resultatlistan.
Quote from Sissel Svanøe on 25 January 2009, 16:23Hoppsan Sven. Så tokigt det blev. Det skulle stå "Krister" och var menat som ett tröstande och uppmuntrande inlägg till honom.
Självklart ska inte långsamma löpare stå i vägen för de bättre löparna.
För att undvika detta kan man antingen göra som David f
Hoppsan Sven. Så tokigt det blev. Det skulle stå "Krister" och var menat som ett tröstande och uppmuntrande inlägg till honom.
Självklart ska inte långsamma löpare stå i vägen för de bättre löparna.
För att undvika detta kan man antingen göra som David f
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 16:45Maria: Jag behöver inte tröstas. 😀
Det jag försöker förklara är att jag tror många motionärer precis som jag drar sig från att ställa upp i smålopp med bara "snabba" löpare. Om jag ska vara med i en tävling så vill jag givetvis tävla även om jag bara tä
Maria: Jag behöver inte tröstas. 😀
Det jag försöker förklara är att jag tror många motionärer precis som jag drar sig från att ställa upp i smålopp med bara "snabba" löpare. Om jag ska vara med i en tävling så vill jag givetvis tävla även om jag bara tä
Quote from Sissel Svanøe on 25 January 2009, 16:52Du lät så uppgiven, Krister 🙂
F ö ligger det onekligen något i det du säger.
Men om du springer ensam hemma i motionsspåret får du ingen medalj, du har ingen som står mitt ute i skogen och ropar Heja! Heja! och ger dig sportdryck och när du är klar kan
Du lät så uppgiven, Krister 🙂
F ö ligger det onekligen något i det du säger.
Men om du springer ensam hemma i motionsspåret får du ingen medalj, du har ingen som står mitt ute i skogen och ropar Heja! Heja! och ger dig sportdryck och när du är klar kan