Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparboom
You need to log in to create posts and topics.

"När och vid vilken ålder ska man börja att få individer intresserade av motion och av att röra på kroppen??" Mitt svar är = Absolut innan födelsen...! Låter kanske knäppt...men som allt annat så tar ju barnen efter föräldrarnas beteenden...å vad tjejerna

Tomas.
Tyvärr blir ju även motionärerna mer och mer skadade.
Forum typ Funbeat vill ju att vi mindre bra skall härma eliten så mycket det går.
Varför?

Kjell.
Bra inlägg.

Jag vet inte om motionärer verkligen är mer skadade nu för tiden. Det ä kanske bara att alla forum gör att vi läser mycket mer om skador?

Och ett forum vill väl ingenting. Ett forum är ju bara en väldig massa åsikter men utan någon egen samlad åsikt. Så

Förlåt Tomas, men vad var det tänkt att stå i den där sista meningen?

Jessie
Oj det blev ju galet. Jag har ändrat inlägget nu. Tack för påpekandet

Det är SonyEricsson som ändrar lite hur som helst i stavningen. Jag måste försöka hitta den funktionen och sedan stänga av den

Visst spretar det i vad jag skriver.
Undviker ( begår misstag ) att vara kategorisk.

Jag vill som många andra idrottsintresserade se svenska resultat i olika idrotter och mästerskap. Plus nationella tävlingar.

På motsatta sidan vill jag att så många s

Håller med K-G, det som är bra för eliten är sällan bra för motionärerna och hur ironiskt det än kan verka så vore det bästa om eliten kunde bli ännu bättre och motinärerna kunde må ännu bättre.

Ja att Rogers Bergstävling slår rekord deltagande bara så där är ju helt galet.
Vi får nästa börja med föranmälan .Självklart gratis.

Hur blir det på Lucia versionen. Hur mycket pepparkakor och glögg måste vi köpa in.

Roger

Jag håller också med om att vi motionärer inte kan träna som eliten. Vissa saker kan vi säkert lära av dem men andra saker skulle mest vara skadligt. Eliten måste hela tiden balansera på gränsen till att bli skadade. Det behöver inte vi andra.

Det jag dä

Tror ej heller så många % försöker härma eliten.
Gör en intervju på ett vårrus.
Det gjorde jag förra året i Vänersborg.

De som läser här på Funbeat eller Jogg och liknande är nog mer frestade.
Hur många % motionärer läser löparforum eller tidningar?