Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:54Jag rolig ?????
Tänk om det vore så väl att fler såg detta med att springa/jogga/lufsa är ett stort skämt.
Klart bättre.
Detta att en del ( väldigt få tack och lov ) tar det så förbaskat allvarligt kan ej vara bra.
Eller har jag fel. Nu igen.Jag exc
Jag rolig ?????
Tänk om det vore så väl att fler såg detta med att springa/jogga/lufsa är ett stort skämt.
Klart bättre.
Detta att en del ( väldigt få tack och lov ) tar det så förbaskat allvarligt kan ej vara bra.
Eller har jag fel. Nu igen.
Jag exc
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 10:19Sant att de stora loppen ökar som fanken, men innebär det att det är en löparboom egentligen? Alla mindre lopp som faktiskt var ganska stora för ett antal år sedan är nu små och många finns inte längre...
Sant att de stora loppen ökar som fanken, men innebär det att det är en löparboom egentligen? Alla mindre lopp som faktiskt var ganska stora för ett antal år sedan är nu små och många finns inte längre...
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 11:05Ökningen märks även i mindre lopp, i alla fall i några av våra (Högby IF)
BILD:http://www.olandskyrkstafett.se/antal_anmalda_lag.jpg
Ölands Marathon
BILD:http://www.hogbyif.se/friidrott/bilder/2011/110730_olands_marathon_lottorp/antal_startande.jpgSkä
Ökningen märks även i mindre lopp, i alla fall i några av våra (Högby IF)
BILD:http://www.olandskyrkstafett.se/antal_anmalda_lag.jpg
Ölands Marathon
BILD:http://www.hogbyif.se/friidrott/bilder/2011/110730_olands_marathon_lottorp/antal_startande.jpg
Skä
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 11:08Kul att Kyrkstafetten ökar. Hur många lag var det för 20 år sedan? Jag vill minnas att det var rätt stort då. Men jag var å andra sidan rätt liten.
Kul att Kyrkstafetten ökar. Hur många lag var det för 20 år sedan? Jag vill minnas att det var rätt stort då. Men jag var å andra sidan rätt liten.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 11:18Stadslopp i mellanstora städer verka öka men då är det ju lika mycket jippo som tävling. Många företag bjuder sina anställda på startavgift osv
Mindre lopp som just bara är löpartävlingar vet jag inte riktigt hur de går däremot.
Stadslopp i mellanstora städer verka öka men då är det ju lika mycket jippo som tävling. Många företag bjuder sina anställda på startavgift osv
Mindre lopp som just bara är löpartävlingar vet jag inte riktigt hur de går däremot.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 11:58Flera av loppen nämnda ovan är i storleksordningen 100 personer. Hur mycket jippo är det? Hur små lopp är du ute efter?
Flera av loppen nämnda ovan är i storleksordningen 100 personer. Hur mycket jippo är det? Hur små lopp är du ute efter?
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 12:29På tal om att skador ökar så hörde jag från Team Stockholm Marathon som samlar fler och fler till sina träningar att de märkt en procentuell ökning av antalet skador i takt med att totala andelen deltagare ökar. Om man utgår från att det inte är en statis
På tal om att skador ökar så hörde jag från Team Stockholm Marathon som samlar fler och fler till sina träningar att de märkt en procentuell ökning av antalet skador i takt med att totala andelen deltagare ökar. Om man utgår från att det inte är en statis
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 12:55Fredrik:
jag är inte ute efter några speciella lopp. Jag förstår inte riktigt frågan.Markus uppräkning är ju jättebra men det är ändå för få lopp för att dra några slutsatser av det.
Jag undrar mest hur det ser ut i resten av landet när det gäller rikt
Fredrik:
jag är inte ute efter några speciella lopp. Jag förstår inte riktigt frågan.
Markus uppräkning är ju jättebra men det är ändå för få lopp för att dra några slutsatser av det.
Jag undrar mest hur det ser ut i resten av landet när det gäller rikt
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 13:46Mikale så kan det ju vara. En annan teori är att de som kör nu är de som "la av" i sin ungdom efter en gång eller tre pga de fick ont. Dvs, det har tidigare varit den mindre skadebenägna delen av befolkningen som springer.
Sen så tycker jag nog att man s
Mikale så kan det ju vara. En annan teori är att de som kör nu är de som "la av" i sin ungdom efter en gång eller tre pga de fick ont. Dvs, det har tidigare varit den mindre skadebenägna delen av befolkningen som springer.
Sen så tycker jag nog att man s
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 17:53Har inte komplett statistik för Ölands Kyrkstafett, men vet att det varit över 300 lag som mest på 80-talet. Nedåtgående trenden pågick fram till 2006 i Kyrkstafettens fall, innan vändningen kom, för våra andra lopp verkar botten snarare varit ca: 2001 oc
Har inte komplett statistik för Ölands Kyrkstafett, men vet att det varit över 300 lag som mest på 80-talet. Nedåtgående trenden pågick fram till 2006 i Kyrkstafettens fall, innan vändningen kom, för våra andra lopp verkar botten snarare varit ca: 2001 oc