Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparboom
You need to log in to create posts and topics.

Hur många % elitlöpare tror du läser här?

KG
Men om det bara är en liten del av all motionärer som text läser på forum som Funbeat så kan ju inte heller skadefrekvenen bero på råd och tips härifrån.

För att återgå till tråden:
Jag tycker också det blir mer och mer polariserat. Jag ser det på jobbet. Antingen tränar man 3-4 gånger i veckan eller inte alls. Hur når vi alla som inte tränar?

Hur nå alla som inte tränar.
Där har vi nog pudelns kärna.
Jag pratar med kreti och pleti överallt i stort sett.
Har jag tåskor på mig så viftar jag med dem.
Har dekaler på bilen.
Utomlands frågar jag ju var de kommer ifrån.
Får kanske in att jag var

% elitlöpare som läser Funbeat? Noll gissar jag.
% motionärer? 20% kanske. Inklusive jogg + liknande.

Tänk på att flertalet individer inte tränar utan är normen.

KG
Jag tror vi tycker rätt lika trots allt

När det gäller att nå de som inte tränar så skall vi inte krångla till det. Ett par vanliga skor och kläder man hittar i garderoben räcker ju. Får man ont så är det kanske något som skall ändras annars är det st

Tomas.
Jag tror att du + jag + en massa andra ( med största säkerhet en majoritet ) anser att det första är att få ut dem.
Att påstå en eller annan sak är väl OK,
men de skall inte drunkna i en massa måsten.

Hålla det enkelt.

Känns som att det finns fler på FB som skriver om hur de ska klara att springa 180 bpm eller springa mer på framfoten än hur de ska klara att pressa sig hårdare på träning/tävling. Det är väl sånt som gamla stötar som K-G o jag tycker är lite annorlunda j

Hahaha K-G...nu var du rolig i alla fall. Inte bryr jag mig om stavfel å annat tjafs i trådarna utan försöker tyda vad andemeningen var liksom. När så den EXCENTRISKE K-G börjar tala om EXTERNA TÅHÄVNINGAR ja då kunde jag inte annat än skratta....hehehehe