Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 14:03Tja, i år när vi var i Orsa på sportlov såg jag för första gången folk som sprang, förutom jag själv ... flera stycken.
När vi sedan rullade in på våra egna hemmavägar på söndagskvällen då passerade vi flera som var ute och sprang, och öht ser jag fler s
Tja, i år när vi var i Orsa på sportlov såg jag för första gången folk som sprang, förutom jag själv ... flera stycken.
När vi sedan rullade in på våra egna hemmavägar på söndagskvällen då passerade vi flera som var ute och sprang, och öht ser jag fler s
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 14:13Jag kan inte erindra mig om att "boom" på något sätt ska betyda bra resultat, och det även längre bakåt i tiden. Boom är och har varit mer associerat med något som många gör under en viss tidsperiod. Stor popularitet, helt enkelt.
Och det är väl toppen a
Jag kan inte erindra mig om att "boom" på något sätt ska betyda bra resultat, och det även längre bakåt i tiden. Boom är och har varit mer associerat med något som många gör under en viss tidsperiod. Stor popularitet, helt enkelt.
Och det är väl toppen a
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 15:07Ja, vi har en boom i antalet utövare. Många glada motionärer som vågar springa riktigt långt. För några år sedan var jag en av få nordsot om Stockholm som satte på mig ryggsäck och sprang ut 3-4 timmar på helgen. Nu ser jag såna långlöpare varje dag vecka
Ja, vi har en boom i antalet utövare. Många glada motionärer som vågar springa riktigt långt. För några år sedan var jag en av få nordsot om Stockholm som satte på mig ryggsäck och sprang ut 3-4 timmar på helgen. Nu ser jag såna långlöpare varje dag vecka
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 15:32Då är vi där igen.
Vad är en löpare?
För mig är en löpare någon som kan klara 5K på max. en timme, under förutsättning att det tas noll gåsteg.
Farten är således av mindre intresse.
Enligt mig då. 😉Även under ovanstående nämnda blygsamma sträcka + fa
Då är vi där igen.
Vad är en löpare?
För mig är en löpare någon som kan klara 5K på max. en timme, under förutsättning att det tas noll gåsteg.
Farten är således av mindre intresse.
Enligt mig då. 😉
Även under ovanstående nämnda blygsamma sträcka + fa
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 15:45Men K-G; menar du alltså att löparboomen är över för att inte majoriteten av sveriges befolkning kan springa 5 km?
Att löparboomen är över betyder för mig att färre springer nu än då "boomen" blev en snackis och så upplver i alla fall inte jag det!
Jag
Men K-G; menar du alltså att löparboomen är över för att inte majoriteten av sveriges befolkning kan springa 5 km?
Att löparboomen är över betyder för mig att färre springer nu än då "boomen" blev en snackis och så upplver i alla fall inte jag det!
Jag
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 20:26Min känsla är att fler än någonsin tränar på motionsnivå, fler än någonsin tränar för extremevent och fler än nånsin rör sig nästan ingenting. Typ att det kryper ut åt kanterna åt båda hållen och att mellantinget håller på att minska. Därav t.ex. högre sn
Min känsla är att fler än någonsin tränar på motionsnivå, fler än någonsin tränar för extremevent och fler än nånsin rör sig nästan ingenting. Typ att det kryper ut åt kanterna åt båda hållen och att mellantinget håller på att minska. Därav t.ex. högre sn