Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:01Mina barn är 5 och 7. Om man har snö på vintern är löpning med påkopplad pulka/bob bakom uppskattat av barnen och drygt för mamman vintertid:-)
Annars håller jag med om att intervaller är en strålande ide när man inte har barnvakt!
Mina barn är 5 och 7. Om man har snö på vintern är löpning med påkopplad pulka/bob bakom uppskattat av barnen och drygt för mamman vintertid:-)
Annars håller jag med om att intervaller är en strålande ide när man inte har barnvakt!
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:59Tommy: jag känner igen problemet med barnvakt, det sätter många käppar i hjulet.
Jag har en 3-åring och en 4,5-åring. För tillfället är det bara jag som tränar löpning, men även min man ska (någon gång) ta tag i det. Vi har kommit överens om att träna s
Tommy: jag känner igen problemet med barnvakt, det sätter många käppar i hjulet.
Jag har en 3-åring och en 4,5-åring. För tillfället är det bara jag som tränar löpning, men även min man ska (någon gång) ta tag i det. Vi har kommit överens om att träna s
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:47Om barnen är ca 2-5år så brukar de tycka att det är jättekul att skrota runt på en friidrottsbana medans mamma/pappa springer intervaller. Fungerar ypperligt (ja, så bor vi nära en friidrottsbana där det inte är så hög aktivitet) 🙂
Om barnen är ca 2-5år så brukar de tycka att det är jättekul att skrota runt på en friidrottsbana medans mamma/pappa springer intervaller. Fungerar ypperligt (ja, så bor vi nära en friidrottsbana där det inte är så hög aktivitet) 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 21 August 2009, 10:16Jag körde ett backdistanspass förra veckan med hängivna supporters tillika vätskelangare i form av min 6-åring och hans kompis, båda cyklandes.
Funderade ut en bana på ca 8 km med 5 backar i och så transportsträcka emellan. Varje backe bemästrades 3 ggr
Jag körde ett backdistanspass förra veckan med hängivna supporters tillika vätskelangare i form av min 6-åring och hans kompis, båda cyklandes.
Funderade ut en bana på ca 8 km med 5 backar i och så transportsträcka emellan. Varje backe bemästrades 3 ggr
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 21:31G-man: bra tips, värt att prova!
(Men bilden jag får framför mig är intervall från banan till barnen; slå inte din syster, ta inte hans leksak, måste ni vara på SAMMA fläck om ni ändå bara bråkar. Sen tillkommer nästa utmaning: mamma, hur länge ska du s
G-man: bra tips, värt att prova!
(Men bilden jag får framför mig är intervall från banan till barnen; slå inte din syster, ta inte hans leksak, måste ni vara på SAMMA fläck om ni ändå bara bråkar. Sen tillkommer nästa utmaning: mamma, hur länge ska du s
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 08:32Mina döttrar är 8 och 4 år.
Den träning som råder mest för mig nu är cykling till och från jobbet. Har 1,7mil enkel väg så om jag cyklar ToR så får jag två pass/ dag.
Introducerade detta för maken så han började cykla förra veckan. Han har 3 mil så han cy
Mina döttrar är 8 och 4 år.
Den träning som råder mest för mig nu är cykling till och från jobbet. Har 1,7mil enkel väg så om jag cyklar ToR så får jag två pass/ dag.
Introducerade detta för maken så han började cykla förra veckan. Han har 3 mil så han cy