Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:14Verkar inte bara vara jag som har det svårt att få ihop träningen när jag själv vill. 🙂
Vi har två små, 5+3, men det funkar oftast riktigt bra. Då både jag och frun nu har som mål att klara av Broloppet 2010 och vi båda är noviser inom löpandet, så komme
Verkar inte bara vara jag som har det svårt att få ihop träningen när jag själv vill. 🙂
Vi har två små, 5+3, men det funkar oftast riktigt bra. Då både jag och frun nu har som mål att klara av Broloppet 2010 och vi båda är noviser inom löpandet, så komme
Quote from Urban Nilsson on 12 August 2009, 09:38Har 3 söner 3-5-7 och tränar mestadels t o fr jobbet/skolan. Med den kombon sparar jag ca 1 timme varje dag.
Springa till skolan: 60 min
SL till skolan: 45 min (+ minst 30 min träning)Annars går det knappt att få ihop det.
Har 3 söner 3-5-7 och tränar mestadels t o fr jobbet/skolan. Med den kombon sparar jag ca 1 timme varje dag.
Springa till skolan: 60 min
SL till skolan: 45 min (+ minst 30 min träning)
Annars går det knappt att få ihop det.
Quote from Bengt Askerfelt on 12 August 2009, 10:08Har en 3-åring och en 5-åring och en man som inte tränar och känner igen det där med att det kan vara svårt att verkligen ta sin tid till träning när den andre inte tränar. Nu under den ljusa årstiden är det egentligen inget problem, då sticker jag ut och
Har en 3-åring och en 5-åring och en man som inte tränar och känner igen det där med att det kan vara svårt att verkligen ta sin tid till träning när den andre inte tränar. Nu under den ljusa årstiden är det egentligen inget problem, då sticker jag ut och
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:10Nu är semester över så nu är det dags för morgnträning igen, i måndags var jag inte ens nära på att ta mig upp när larmet ringde - slog av och vände mig om...
Svårt när man varit uppe längre och sovit längre en period, men igår tog jag mig upp och jag är
Nu är semester över så nu är det dags för morgnträning igen, i måndags var jag inte ens nära på att ta mig upp när larmet ringde - slog av och vände mig om...
Svårt när man varit uppe längre och sovit längre en period, men igår tog jag mig upp och jag är
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:36Dåligt samvete? Det beror på. När det känns som att man stjäl egentid från sin man, eller smiter mitt i morgonstressen, eller middagsracet, det är mkt som ska pusslas ihop.
Dåligt samvete? Det beror på. När det känns som att man stjäl egentid från sin man, eller smiter mitt i morgonstressen, eller middagsracet, det är mkt som ska pusslas ihop.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:57Dåligt samvete är inget jag lider av, även om jag är borta en hel del hemifrån. Däremot är det alltid ett pusslande med tiden. Känns oftast som man alltid är på väg till något och har en tid att passa.
Men för träningen funkar det faktiskt bra för oss
Dåligt samvete är inget jag lider av, även om jag är borta en hel del hemifrån. Däremot är det alltid ett pusslande med tiden. Känns oftast som man alltid är på väg till något och har en tid att passa.
Men för träningen funkar det faktiskt bra för oss
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:49Det är väl just den där spontaniteten man saknar. I alla fall jag. Nog för att jag har planerad träning, men ibland så vill man kanske ta sig en tur för att vädret o humöret infinner sig..
Borde försöka lära mig morgonträning. Men jag är faktiskt inte mot
Det är väl just den där spontaniteten man saknar. I alla fall jag. Nog för att jag har planerad träning, men ibland så vill man kanske ta sig en tur för att vädret o humöret infinner sig..
Borde försöka lära mig morgonträning. Men jag är faktiskt inte mot
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 14:51Jag har tre barn och det var jättesvårt att få loss tid när de var riktigt små. Det blev många sena pass efter läggningen, vilket ofta gick ut över nattsömnen.
Men jag investerade i en bra motionscykel som innebar att jag kunde träna hemma även när jag
Jag har tre barn och det var jättesvårt att få loss tid när de var riktigt små. Det blev många sena pass efter läggningen, vilket ofta gick ut över nattsömnen.
Men jag investerade i en bra motionscykel som innebar att jag kunde träna hemma även när jag
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:07Jag har två barn, 4 och 2 år. Tycker inte att det är svårt att få loss tid till att träna eftersom både jag och min fru prioriterar detta. Vi tränar båda 4-5pass/v. Men visst är det lättare när ens respektive också tänker träning.
Dåligt samvete förstår
Jag har två barn, 4 och 2 år. Tycker inte att det är svårt att få loss tid till att träna eftersom både jag och min fru prioriterar detta. Vi tränar båda 4-5pass/v. Men visst är det lättare när ens respektive också tänker träning.
Dåligt samvete förstår
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:35Har en son på snart 4 år. Jag kliver upp tidigt och tar långa luncher på jobbet och tränar (min arbetsgivare har en bra träningsanläggning, med gym, spår och allehanda pass man kan gå på om man har sådana böjelser), mest för att jag har svårt att köra kva
Har en son på snart 4 år. Jag kliver upp tidigt och tar långa luncher på jobbet och tränar (min arbetsgivare har en bra träningsanläggning, med gym, spår och allehanda pass man kan gå på om man har sådana böjelser), mest för att jag har svårt att köra kva