Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 11:072 x 2 åringar. Flexibla arbetsförhållanden under våren + lång sommarledighet har möjliggjort 4-5 pass i veckan. Får se hur det går i höst med vanlig, oflexibel heltid för mig och hustrun. Hoppas kunna fortsätta jogga c:a 6 mil / vecka (med några tidiga mo
2 x 2 åringar. Flexibla arbetsförhållanden under våren + lång sommarledighet har möjliggjort 4-5 pass i veckan. Får se hur det går i höst med vanlig, oflexibel heltid för mig och hustrun. Hoppas kunna fortsätta jogga c:a 6 mil / vecka (med några tidiga mo
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 11:12Det har jag också tänkt på, Anders. Det största hindret är ju ens eget dåliga samvete, och om båda tar sig tid för träning behöver man inte känna sig lika skyldig.
Det har jag också tänkt på, Anders. Det största hindret är ju ens eget dåliga samvete, och om båda tar sig tid för träning behöver man inte känna sig lika skyldig.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 11:14Jag är nybliven pappa till Sebastian (6 veckor) och har just börjat komma igång med träningen igen. De första 3 veckorna blev det inte många minuters träning: dels var det väldigt varmt ute och dels kändes träning just då fullständigt oviktigt.
Förut jog
Jag är nybliven pappa till Sebastian (6 veckor) och har just börjat komma igång med träningen igen. De första 3 veckorna blev det inte många minuters träning: dels var det väldigt varmt ute och dels kändes träning just då fullständigt oviktigt.
Förut jog
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:18Tips: Det finns en grupp "Föräldrar som tränar" på http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=83
Tips: Det finns en grupp "Föräldrar som tränar" på http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=83
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 12:52Morgnarna är ovärdeliga för mig, då frugan och vår 1-årige son ligger och sover. Nästan all träning som är planerad att vara en timme eller mindre kör jag på morgonen innan jobbet och resten på helgen.
Morgnarna är ovärdeliga för mig, då frugan och vår 1-årige son ligger och sover. Nästan all träning som är planerad att vara en timme eller mindre kör jag på morgonen innan jobbet och resten på helgen.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:32En lösning är ju att skaffa en barnvakt också, lätt om man har någon i närheten. Brukar sitta barnvakt eller vara ute och leka med en mammas barn när hon åkte in till stan för att träna. Superbra både för henne och för mig eftersom jag fick mig en liten s
En lösning är ju att skaffa en barnvakt också, lätt om man har någon i närheten. Brukar sitta barnvakt eller vara ute och leka med en mammas barn när hon åkte in till stan för att träna. Superbra både för henne och för mig eftersom jag fick mig en liten s
Quote from Catharina Brattlin on 11 August 2009, 23:26Jag har två söner, idag 6 och 10 år gamla, och har tränat regelbundet under hela deras levnadstid.
Jag har inga bra tips att ge, mer än att för mig har träning varit högprioriterat alltid. Därför har jag t ex stigit upp en timme tidigare för att hinna m
Jag har två söner, idag 6 och 10 år gamla, och har tränat regelbundet under hela deras levnadstid.
Jag har inga bra tips att ge, mer än att för mig har träning varit högprioriterat alltid. Därför har jag t ex stigit upp en timme tidigare för att hinna m
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:59Hej hej, har två små jag med 🙂
Dotter på 4 år och son på snart 6 månader. Tiid ja.. Antingen går jag upp på morgonen innan maken drar till jobbet eller ger mig ut på kvällen när han kommer hem. På helgerna kör jag morgonrunda. När jag själv jobbar blir d
Hej hej, har två små jag med 🙂
Dotter på 4 år och son på snart 6 månader. Tiid ja.. Antingen går jag upp på morgonen innan maken drar till jobbet eller ger mig ut på kvällen när han kommer hem. På helgerna kör jag morgonrunda. När jag själv jobbar blir d
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 00:11Har läst igenom tråden nu... Ni menar väl inte att ni får dåligt samvete för att ni är borta från barnen några timmar i veckan för att träna?
Mina barn är mitt allt, men lite egen tid behöver man väl? Springa tar ju liksom max en timme, snöra på skorna, u
Har läst igenom tråden nu... Ni menar väl inte att ni får dåligt samvete för att ni är borta från barnen några timmar i veckan för att träna?
Mina barn är mitt allt, men lite egen tid behöver man väl? Springa tar ju liksom max en timme, snöra på skorna, u
Quote from Per-Ola Hedlund on 12 August 2009, 00:383 söner, 4,11 och 14
Egoisme är mitt svar på frågan - men jag menar en positiv sådan. I de perioder, när jag ha tränat har jag tagit mig tid - och visst blir det lite förvåning i början från både make och barn, men träning gör mig glad, så jag tycker att
3 söner, 4,11 och 14
Egoisme är mitt svar på frågan - men jag menar en positiv sådan. I de perioder, när jag ha tränat har jag tagit mig tid - och visst blir det lite förvåning i början från både make och barn, men träning gör mig glad, så jag tycker att