Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparföreläsning
You need to log in to create posts and topics.

Ett litet tips om du inte är inbokad imorn kväll 🙂

http://mirandakvist.se/2011/05/pssssttt/

Eftersom Jenny svarade så bittert så blev jag intresserad av länken och klickade, synd att den inte fungerade.

Jag svarade väl inte bittert?! Jag sade att det var ett tips i all välmening. Nästa gång skriver jag ingenting alls och då vet de inte hur de hade kunnat locka mig till att klicka på länken. Ditt inlägg var väl också informativt. Nu får de i alla fall cha

Menar du förresten att jag gjorde reklam för länken genom att påpeka meningslösheten i inlägget? Jag förstår mig inte riktigt på världen idag. 😉

Länken fungerar, men servern är eller var överbelastad.

Ja, lägg absolut in beskrivning av vad det handlar om.
"Miranda och Susanne föreläser om löpning på Alewalds den 8:e juni. Gratis inträde och bra erbjudanden i butiken. Anmäl er genom att maila till

Jenny: Kan vara ordvalet "Är du för lat..." som kan upplevas som aningen negativt 😉

Om jag skulle se negativt på det så säger jag: Lathet och/eller respektlöshet för andras tid. Varför tvinga oss till att klicka på länkar som vi inte vet vart de leder. Alternativt vill hon driva trafik till sin blogg för att tjäna pengar.
Om jag ser posi

Åh, får man träffa en person känd från Bloggosfären? Nejmenvadspännande!!!

(Jag gillar inte folk som länkar från forum till sin egna blogg)

Här är, med viss reklamvarning, sammanfattningen:

Från muffins till marathon & Från noll till hundra

Alewalds, Kungsgatan 32, Stockholm

Löpföreläsning onsdag den 8:e juni kl 19.00 med Susanne Dalsätt och Miranda Kvist – två härliga tjejer fulla av ener

Jenny: Det är nog inte lathet utan snarare den nya välfärdssjukdomen att det ska genereras så mycket träffar på bloggarna sina som möjligt.